معاون اداره کل حقوق بشر زنان در وزارت امور خارجه گفت: ملت فلسطین برای اینکه بتوانند به حقوق خود دست یابند باید از اختلافات درونی پرهیز و با اتحاد حقوق مشترک خود را در مجامع بین المللی پیگیری کنند.

اعلایی در گفتگو با خبرنگار حقوقی‌قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره حقوق ملت مسلمان فلسطین اظهار داشت: ملت فلسطین و ظلمی که در طول سال‌ها به آنها شده است منتقدان زیادی را در سراسر جهان دارد.

معاون اداره کل حقوق بشر زنان در وزارت امورخارجه تصریح کرد: هر سال در روز جهانی قدس تعدادی زیادی از مسلمانان و غیر مسلمانان جهان برای دفاع از حقوق ملت فلسطین به پا می خیزند و حقوق پایمال شده ملت فلسطین را فریاد می‌زنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلف در فلسطین باید از اختلافات دست بردارند، اضافه کرد: ملت فلسطین برای اینکه بتوانند به حقوق خود دست یابند باید از اختلافات درونی پرهیز کنند و با اتحاد حقوق مشترک خود را در مجامع بین المللی پیگیری کنند.

اعلایی افزود: در حال حاضر تبخشي از حقوق ملت فلسطین در یونسکو به رسمیت شناخته شده است و سازمان ملل متحد نیز قطعنامه‌های زیادی را علیه رژیم اشغالگر قدس صادر کرده است که ملت فلسطین می‌توانند با استناد به این موارد حقوق خود را از این رژیم غاصب باز پس گیرند.

معاون اداره کل حقوق بشر زنان در وزارت امورخارجه با تاکید بر تاثیرگذاری بر افکار عمومی خاطرنشان كرد: ملت فلسطین باید از طریق تاثیرگذاری بر افکار عمومی جهان سعی کنند که رژیم اشغالگر فلسطین روز به روز منزوی تر شده و حقوق نقض شده آنها از طریق افکار عمومی گرفته شود.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: فلسطین ، اعلایی ، قدس ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار