مدیرگروه گسترش مرکز بهداشت اکهگیلویه وبویر احمد ، گفت: از آغاز نام نویسی عمومی طرح پزشک خانواده در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت، استقبال عمومی مطلوب و مطابق با پیش بینی بوده است.

 لطف الله افروشته در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، افزود: بر اساس برنامه ریزی های قبلی، مجموعا 30 پایگاه و مرکز بهداشتی_درمانی در سه شهر بزرگ استان برای نام نویسی شهروندان در نظر گرفته شده است که تاکنون 14 مرکز، فعالیت خود را آغاز نموده اند.
وی با بیان اینکه نام نویسی مردم شهرهای گچساران و دهدشت از پانزدهم مردادماه آغاز شده است، ادامه داد: شهروندان یاسوجی نیز از هفدهم مردادماه به مراکز سلامت، مطب ها و درمانگاه های خصوصی مراجعه نموده اند و توانسته ایم مراحل اجرایی طرح را مطابق با پیش بینی ها، به انجام برسانیم.
مدیرگروه گسترش مرکز بهداشت استان، اضافه کرد: با توجه به بررسی های کارشناسان، شهر یاسوج به 14 منطقه، گچساران به 10 منطقه و دهدشت نیز به 6 منطقه جغرافیایی تقسیم شده اند که شهروندان می توانند با دریافت اطلاعات لازم، به پایگاه مشخص محل سکونت خود مراجعه نموده و نام نویسی کنند.
افروشته خاطر نشان کرد: در ادامه اجرای طرح، امکان انتقال برخی کارکنان مراکز بهداشتی_درمانی که از تجربه اجرای طرح پزشک خانواده روستایی برخوردار هستند، به مناطق شهری، وجود دارد. /س

برچسب ها: یاسوج ، خانواده ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.