ملی پوش ژیمناستیک گفت: لیگ ژیمناستیک هنری در حالی از 14 تا 16 شهریور برگزار میشود که تا الان هیچ تیمی با من قرار داد نبسته است.

  هادی خناری نژاد درگفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نفر آخری که فینال دار حلقه به المپیک راه یافت رکورد 2/15 ثانیه داشت که من با وجود آسیب دیدگی از ناحیه بازو در مسابقات بین المللی اتریش توانستم بارکورد 15ثانیه به فینال برسم، اگر من هم تمرینات کافی را برای رسیدن به المپیک پشت سر می گذاشتم قطعا فینالیست می شدم.
 وی درادامه افزود: نفر اول دار حلقه المپیک از کشور برزیل بارکورد 8/15 بود که در مسابقات دانشجویان جهان نیز مدال طلا را به خود اختصاص داد و من هم در این عرصه چهارم شدم، البته حضور در المپیک بسیار سخت است اما برای اولین بار حضور ما تجربه بسیار خوبی بود هرچند نتوانستیم مقام کسب کنیم.
خناری نژاد در خصوص رشد ژیمناستیک در کشورهای اروپایی بیان کرد: تا سال ها کشورهای سرعتی آسیایی شرقی رتبه های اول را به خود اختصاص می دادند اما در این المپیک اروپایی ها در 3 وسیله دار حلقه، بارفیکس و خرک حلقه از آنها پیشی گرفتند و این نشان دهنده تمرین و برنامه ریزی خوب آنهاست که با وجود این شرایط ایران هم می تواند به این جایگاه برسد.
 ملی پوش ژیمناستیک در مورد حضور مربی خارجی در اردوی تیم ملی عنوان کرد: اگر مربی خارجی وارد کشور شود باید علم کافی دراین رشته ورزشی داشته و قهرمان دنیا باشد تا بتواند ملی پوشان را به درستی هدایت کند. البته قرار بود مسئولان فدراسیون ایران با مسئولان چین رایزنی کنند تا 2 یا 3 ملی پوش به مدت مثلا 6 ماه تا مسابقات آسیایی 2014 کره جنوبی اردوی خود را در این کشور برگزار کنند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار