بسیج دانشجویی استان تهران با صدور بيانيه‌اي آمادگي خود را براي برپايي اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف و مورد نياز مناطق زلزله‌زده شمال غرب كشور اعلام كرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران بسیج دانشجویی استان تهران با صدور بيانيه‌‌اي درباره زلزله اخير ضمن تسليت اين واقعه به مردم آمادگي خود را براي برپايي اردوهای جهادی در عرصه های مختلف و مورد نياز مناطق زلزله زده اعلام كرد.

متن بيانيه بسیج دانشجویی استان تهران به شرح ذيل است:
 
 
"الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون .اولئک علیهم صلوات من ربهم و رحمه و اولئک هم المهتدون"
 
"کسانی که چون مصیبتی به آنان بردسد می‌گویند: ما از خدا هستیم و به سوی او، بازمی‌گردیم. برایشان درودها و رحمتی از پروردگارشان باد و اینان راه یافتگان‌اند."
 
بار دیگر دست تقدیر بوسیله زلزله جان تعداد قابل توجهی از هموطنان آذری را در شهرهای اهر، ورزقان و هریس گرفت و تعداد زیادی را مجروح و بی‌خانمان نمود. بسیج دانشجویی استان تهران ضمن  عرض تسلیت و طلب صبر و اجر جزیل ازخداوند منان برای بازماندگان این حادثه و همه هموطنان، لازم می‌داند چند نکته را مورد تأکید قرار دهد:
 
دشمنان که همواره چشم طمع دارند تا هر اتفاق و موضوعی را مستمسکی برای نیل به اهداف شوم خود قرار دهند، چندی است زلزله اخیر را جهت جریحه‌دارنمودن احساسات پاک مردم ایران دستاویز دستان ناپاک و نیت منافقانه خود نموده‌اند بی‌شک ملت هوشیار ایران فریب این روبه صفتان را نخواهند خورد اما ضروری است تا همه مسئولین امر با جدیت و بدون وقفه  رسیدگی به هموطنان زلزله‌زده را در دستور کار خود قرار داده و تا رفع کامل مشکلات این عزیزان و در صدر همه، اسکان زلزله‌زدگان دست از کار و تلاش و فعالیت نکشند تا ضمن ترقیق آلام مصیبت‌دیدگان توطئه دشمنان را نیز خنثی کند.
 
بسیج دانشجویی استان تهران در این راستا و در قالب اردوهای جهادی اعلام آمادگی می‌نماید تا در صورت لزوم کلیه اردوهای جهادی خویش را در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی، مشاوره‌ای و سایر عرصه‌های مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده متمرکز کند تا هرچه سریعتر مشکلات این هموطنان هموار شود.
 
 امید که در راه خدمت به بندگان خدا رضای حضرت حق را کسب نموده و دراین راه ذره‌ای فرو گذار نباشيم.
انتهاي پيام/س2
 

برچسب ها: آذربایجان ، زلزله ، بسیج ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار