رییس راهداری کشور گفت: با توجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم 7 هزار و 500 ماشین آلات در جاده های کشور مستقر می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افندی زاده در جمع خبرنگاران ظهر امروز 25 مرداد ماه گفت: در تعطیلات دور دوم تابستانی قریب به 7 هزار و 500 ماشین آلات در طول کشور کارهای امدادی را انجام می دهند که امیدواریم در شش ماه نخست سال جاری شاهد حوادث کمتر باشیم. ما به هر حال از سفر افزایش سطح ایمنی را خواستاریم و ایمنی برای ما حائز اهمیت است.

وی در ادامه اذعان کرد: شهریور امسال شاهد سفرهای زیادی با توجه به تعطیلی دو روزه عید فطر و پنج روزه اجلاس سران هستیم و در این خصوص آمادگی و مدیریت لازم را مدنظر قرار داده ایم، البته در خصوص مدیریت بخشی از آن مربوط به مردم و به آنها واگذار گردیده است.

افندی زاده بیان کرد: با رعایت مقررات با مشارکت مردم و پلیس باعث کاهش تلفات خواهیم شد که در این رابطه قرار بر آن شد تا پایان سال جاری 2 هزار و 700 کیلومتر جاده های کشور با نصب دوربین تحت کنترل قرار خواهند گرفت و تخلفات صورت گرفته را ثبت می کنند.

وی ادامه داد: به هموطنان هشدار می شود بعد از رانندگی 2 ساعته حتماً به مدت 15 دقیقه استراحت کنند چرا که خواب آلودگی و خستگی عامل تصادفات جاده ای و بین جاده ای است.

وی در خصوص تردد وانت بارها گفت: ارتقای ایمنی وانت بارها با لحفص؟؟در استانهای شمالی باید صورت بگیرد که این وانت بارها خود حادثه ساز هستند.

رییس راهداری کشور افزود: طبق آمار ارائه شده 8 استان کشور بیشترین تلفات را از نظر جمعی داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: نقش رسانه ها در اطلاع رسانی موثر بوده و باید رسانه تلاش کنند تا مردم نظم خود را تقویت و شاهد روزی بی حادثه در کشورمان باشیم./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار