رئيس ستاد انتفاضه و قدس گفت: شعار محوري امسال را "روز جهاني قدس، بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي فلسطين" در نظر گرفته ايم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران سردار رمضان شريف رئيس ستاد انتفاضه و قدس در تشريح برنامه‌هاي روز جهاني قدس گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس در 550 شهر،‌ شهرک و مراکز شهرها و تهران بزرگ برگزار خواهد شد.

وي تصريح کرد: در 70 کشور اسلامي و غير اسلامي نيز تجمع و نشست‌هايي پيرامون روز جهاني قدس نيز برگزار خواهيم کرد و با برگزاري آن شاهد روز افزون تر شدن کيفيت و حضور ميليوني مردم اروپا و آفريقا را شاهد خواهيم بود.

شريف  با اشاره به توليدات فرهنگي، اجتماعي پيرامون روز جهاني قدس افزود: در بخش توليدات فرهنگي، اجتماعي فعاليت‌هاي گوناگوني را انجام داده‌ايم، براي نمونه شعار محوري امسال را "روز جهاني قدس، بيداري اسلامي، نويد بخش آزادي فلسطين" در نظر گرفته ايم.

رئيس ستاد انتفاضه و قدس با بيان اينکه در مسير راهپيمايي امسال صندوق‌هايي براي جمع آوري کمک به زلزله‌زدگان آذربايجان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در حوزه فرهنگي امکانات اوليه براي رفاه مردم تهيه و تدارک ديده شده است.

شريف با اشاره به سخنرانان روز جهاني قدس در مراکز استان‌ها نيز اذعان داشت: در سال جاري ستاد مرکزي سعي داشته سخنراناني را انتخاب کند که داراي سطح ملي بوده و بر اوضاع واحوال منطقه اشراف کافي داشته باشد.

رئيس ستاد انتفاضه و قدس در پايان با اشاره به شروع مراسم روز جهاني قدس در تهران و شهرهاي مختلف خاطر نشان کرد: شروع مراسم در تهران 10:30 صبح خواهد بود و در مراکز استان‌ها نيز با تصميم شوراي هماهنگي، فرمانداري و استانداري‌ها صورت خواهد گرفت.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار