وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس، بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس، بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

بار دیگر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، این میراث همیشه جاوید بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، فرا می‌رسد، روزی که یادآور بیش از شش دهه رنج و سختی پاره تن اسلام و زنان و مردانی است که علی‌رغم همه فشارها و جنایات ‌ غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی، با اتکاء به خداوند متعال همچنان ایستاده‌اند و درماندگی و استیصال را نصیب دشمنان جهان اسلام کرده‌اند‌ و نیز یادآور مسئولیت همه مسلمین جهان از هر تیره و نژاد و مذهب، در قبال رنج‌ها و آلام این گوشه مظلوم جهان اسلام است.
 
این بیانیه می‌افزاید: حقیقت این است که روز قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است. روز قدس روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم علیه همه دنیای زور و زر و تزویر صهیونیزم بین المللی و شیطان بزرگ است.
 
در این بیانیه تاکید شده است: اینک در این بهار بیداری اسلامی، بر همه مسلمین واجب است که با مشارکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ستمدیدگان و آوارگان فلسطین، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهی «والارض یرثها عبادی الصالحون» را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند.
 
‌در پایان این بیانیه آمده است: اکنون و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، این میراث راهبردی امام راحل(ره)، در شرایطی که امواج بیداری اسلامی در منطقه به اوج خود رسیده و نقشه‌های استکبار جهانی برای شکستن محور مقاومت در سوریه هر روز رنگ و ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد و با توجه به حساسیت‌های تاریخی این دوران سرنوشت ساز، متخصصان صنعت دفاعی کشور گوش به فرمان مولا و مقتدای خود، ضمن دعوت از تمامی اقشار ملت قهرمان ایران اسلامی، آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی این روز بزرگ و تاریخی اعلام می‌دارند.

"انتهاي پيام"/س3
برچسب ها: قدس ، فلسطین ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار