استاندار اردبیل گفت: مسکن مهر شاهکار دولت نهم و دهم است که سعی می‌شود تا پایان دولت دهم تمام واحدهای مسکن مهر تحویل متقاضیان شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حسین صابری امروز در بازدید از طرحمسکن مهر نمین افزود: در تولید مسکن باید کیفیت را ارتقا داده و هرگز این مولفه را فدای کمیت نکرد به طوری که اگر مسکن تولید شده کیفیت لازم را داشته باشد متقاضیان آن نیز زیاد می شود.

وی گفت: مسکن مهر نمین هیچ مشکلی از لحاظ زیر ساخت آب، برق، گاز و تلفن ندارد و تنها مشکل شبکه فاضلاب است که حتی در خود نمین نیز این شبکه تا کنون اجرایی نشده و به نظر نمی‌رسد مشکل حادی در این ارتباط وجود داشته باشد.

رئیس کار گروه زیربنایی استان اردبیل یکی از مشکلات تکمیل طرحهای مسکن مهر در اردبیل را کمبود آورده متقاضی اعلام کرد و افزود: در برخی از طرحها به رغم انجام مطلوب کارهای زیرساختی به دلیل همکاری نکردن متقاضیان قادر به تحویل واحدها نیستیم که در این زمینه در جلسات متعدد و با راهکارهای پیش‌بینی شده از مسئولان ذیربط خواسته‌ایم تا واحدهای متقاضیان پرداختی کامل آورده اولیه را در اولویت قرار داده و نسبت به تحویل آن اقدام کنند./س

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.