عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: برگزاي اجلاس عدم تعهد در تهران،‌ نشان دهنده اقتدار و ثبات جمهوري اسلامي ايران است.

احمد نجابت عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: با توجه به تلاش رسانه هاي استکباري براي مخدوش کردن وجهه بين المللي نظام مقدس جمهوري اسلامي، بنابراين برگزاي اجلاس عدم تعهد در تهران براي نشان دادن اقتدار و ثبات جمهوري اسلامي ايران ضروري است.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: مقامات ايراني بايد در اين اجلاس با تاکيد بر ارزش ها و آرمان هاي ناب انقلاب اسلامي، در جهت اشاعه بيداري اسلامي و فرهنگ مقاومت در برابر جبهه استکبار گام بردارند.

نجابت با اشاره به هراس رژيم صهيونيستي از برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران افزود: ديپلماسي فعال ايران و بازيگري در سطح بين الملل  که مبتني بر مواضع استکبار ستيزانه جمهوري اسلامي است، علت خشم رژيم صهيونيستي از برگزاري اجلاس عدم تعهد در تهران است؛ چرا که صهيونيست هاي جنايتکار عامل شکست هاي پي در پي خود در منطقه را انقلاب اسلامي ايران و آرمان هاي صادره از آن مي دانند.

عضو جمعيت ايثارگران در پايان خاطر نشان کرد: تغيير معادلات بين المللي، ميانداري ايران در منطقه و اعتراف آمريکايي ها به توانايي ايران در حل بحران هاي منطقه، همه و همه نشان از اقتدار روز افزون جمهوري اسلامي مي دهد که مي توان از طريق اجلاس عدم تعهد در جهت ابلاغ آن به جهانيان تلاش کرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار