استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: 91 میلیارد تومان تسهیلات امسال بخش کشاورزی در این استان باید در مسیر تولید و اشتغال همین بخش پرداخت و هزینه شود.

اکبر نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  یاسوج، افزود: کامل هزینه نشدن سهیلات اعطائی خاص هر بخش در بخش  مربوطه یکی از مشکلات استان است و این موضوع از این به بعد مدیریت می‌شود.
 استاندار اظهار داشت: از دیگر مشکلات اساسی در پرداخت تسهیلات تولیدی به متقاضیان، عدم بازپرداخت و بازگشت سرمایه است که ارائه خدمات مجدد را برای سیستم بانکی مشکل ساز می‌کند و مشکلات عمومی نیز به همراه می‌آورد.
استاندار با بیان اینکه منابع بانکی در این استان کم است و فرهنگ بازگشت سرمایه‌ها بالا نیست، اظهار داشت: در سایر استان‌ها چنین مشکلاتی تا این حد نیست و معمولا پرداخت تسهیلات و بازگشت سرمایه بانک‌ها با هم سازگاری دارد.
نیکزاد با تاکید براینکه، رسالت اصلی ما علاوه بر تسهیل در پرداخت تسهیلات به متقاضیان، راهبری و نظارت در به نتیجه رسیدن این اعتبارات است، گفت: باید تلاش کنیم پول‌هایی که از بیت‌المال پرداخت می‌شود، ضمن بازگشت منجر به تولید و اشتغال شود.
استاندار با یادآوری به اینکه، حمایت از بخش خصوصی فعال، کمترین کاری است که یک مسئول می‌تواند انجام دهد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی، تجربه، تخصص و مدیریت در بخش تولید و سرمایه گذاری از اهمیت بالائی برخوردار است. /س

برچسب ها: یاسوج ، کشاورزی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.