سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدف اصلی‌ ما صعود به جام جهانی 2014 برزیل است و با تمام قدرت در این مسیر گام بر می داریم.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با تمامی بازیکنان خود تمرین کرد. در این تمرین یک ساعته که شماری از ایرانیان مقیم مجارستان و نمایندگان رسانه های گروهی این کشور نیز در آن حضور داشتند، بازیکنان با انگیزه و نشاط فراوان به گرم کردن و تمرین و بازی فوتبال پرداختند.

 اشکان دژاگه و علیرضا حقیقی که روز گذشته به اردو پیوستند و برای نخستین بار با تیم تمرین کردند، کاملا آماده و سرحال نشان دادند که این موضوع و نیز آمادگی سایر بازیکنان باعث خشنودی کی روش و کادر فنی شد. در پایان این تمرین یکی از خبرنگاران روزنامه ورزشی مجارستان با کی روش مصاحبه کرد و درباره مسائل گوناگون تیم ملی ایران و تجربه کی روش در تیم ملی پرتغال به گفت و گو پرداخت. سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از این گفت وگو از زندگی در ایران ابراز رضایت کامل کرد و گفت همه ما یک هدف داریم و آن هم صعود به جام جهانی 2014 برزیل است.

 کی روش در پاسخ این خبرنگار درباره یاد گرفتن زبان فارسی گفت که هنوز یاد نگرفته اما در این زمینه تلاش می کند. دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و تونس ساعت 30/18 امروز بوقت محلی (21 بوقت ایران) در شهر کشکه مت واقع در 86 کیلومتری بوداپست برگزار می شود./با
برچسب ها: ایران ، تونس ، مجارستان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار