تبلیغات استكبار جهانی بر حضور گسترده مردم آزادیخواه در راهپیمایی روز قدس تاثیری ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به تبلیغات گسترده استكبار جهانی برای مقابله با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت و هوشیار نظام اسلامی همواره طی 33 سال گذشته به اهمیت حضور خود در صحنه پی برده اند و امسال علاوه بر حمایت از مردم فلسطین به حمایت از مردم سوریه نیز به خیابان ها خواهند آمد.

علیمردانی راهپیمایی روز قدس امسال را دارای حساسیت خاصی دانست و افزود: امسال زمانی كه استكبار و صهیونیسم جهانی به نتیجه برنامه ریزی های شوم خود در كشورهای اسلامی نرسیدند، اقدام به حمایت از نیروهای مسلح و معترض سوریه به عنوان محور مقاومت كردند.

نماینده مردم زنجان و طارم سوریه را یكی از مدافعان و حامیان مردم مظلوم فلسطین و لبنان دانست و تصریح کرد: امروز استكبار و صهیونیسم جهانی تمام توان خود را برای براندازی نظام اسلامی سوریه به كار بسته است.

علیمردانی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان دهنده اتحاد و انسجام ملت ایران دانست و گفت: مردم همواره به این طریق نشان داده اند، علیرغم وجود برخی مشكلات اقتصادی ، به چارچوب نظام اعتقاد راسخ دارند و مدافع آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

وی،حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را موجب تازه ماندن نام و یاد فلسطین در اذهان جهانیان دانست و افزود: امروز ملت ها با تاثیرپذیری از این روز مبارك، بیدار شده و همه ساله بر خیل عظیم معترضین علیه اسرائیل غاصب در سطح جهان افزوده می شود.

این نماینده ،به تضعیف رژیم اشغالگرقدس طی سالهای اخیر اشاره و اظهار كرد: امروز شكست های پی در پی این رژیم غاصب بر گسترش اختلافات درونی دامن زده و آن را در سرازیری سقوط و نابودی قرار داده است.

علیمردانی به نقش برجسته و تاثیر گذار ایران اسلامی در سیاست های جهانی اشاره وخاطر نشان کرد: امروز دنیا باید بپذیرد كه نظام اسلامی در تمامی زمینه ها صاحب نظر است./س 

برچسب ها: عدم ، تاثیر ، تبلیغات ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.