در پی وقوع زلزله عصر روز شنبه 21 مرداد ماه، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با صدور پیام تسلیتی با مردم شریف و غیور آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ، در پیام تسلیتی که از سوی دفتر ریاست، مدیریت روابط عمومی و کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صادر شده، چنین آمده است:

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

خبر تأسف بار درگذشت عده‌ای از هموطنان گرامی در خطه قهرمان پرور آذربایجان، همکاران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران را نیز همانند سایر هموطنان، دچار بهت و اندوه بسیار کرد.

این مصیبت را به حضور اقدس آن امام منتظر روحی و ارواح العالمین له الفداء، نایب بزرگوارش دام ظله، علمای آذربایجان دامت توفیقاتهم، مردم شهید پرور این سرزمین و خانواده‌های داغدار آسیب دیده تسلیت عرض می‌کنیم و برای در گذشتگان اجر جزیل، برای بازماندگان صبر جمیل، برای مصدومان شفای عاجل و برای تمامی آن عزیزان ثواب کامل از درگاه الهی خواستاریم.

بی‌شک این مردم غیور مصیبت دیده، کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران را در کنار خود بدانند و مطمئن باشند در راه وظایف خود در زمینه کمک‌رسانی هیچ کوتاهی نخواهند داشت.

لازم به ذکر است که هموطنان، خیرین و همکاران گرامی و هوشیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب 0105583144002 بانک ملی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اهدا کنند./م
برچسب ها: پیام ، تسلیت ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.