در صورت مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توان فراکسیون تحت عنوان مبارزه با اعتیاد در مجلس تشکیل شود تا گامی در جهت کمک به مبارزه اعتیاد در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از جشن فارغ التحصیلان مددیاران اعتیاد که شب گذشته در مجموعه شقایق برگزار شد، فتح الهی، مدیر کل مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در حال حاضر سنگ های شیشه ای جوانان کشور را رو به تباهی می کشاند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به جوانان توجه نمی شود تاکید کرد: وقتی چندین لیتر آب وارد دفتر می شود مسئولان از هر طرف برای رفع مشکل وارد عمل می شوند اما کسی به دو میلیون جمعیت جوان کشور که دچار سیل زدگی شده و رو به نابودی هستند اصلاً توجه نمی کنند.

وی در خصوص وجود مددکاران اعتیاد در مراکز کشور گفت: مددکاران اعتیاد روح تازه ای در ترک اعتیاد دمیدند و شیوه های علمی را برای درمان معتادان به کار بستند.

فتح الهی در خصوص اجرای دستورالعمل ماده 15 گفت: قرار است با مشارکت سازمان بهزیستی به ازای هر 15 معتاد موجود در یک مرکز اقامتی یک مددیار اعتیاد و به ازای هر 30 نفر یک مددیار خانواده وجود داشته باشد.

مدیر کل مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس فراکسیونی تحت عنوان فراکسیون مبارزه با اعتیاد داشته باشیم.

درادامه این جشن، بذرپاش، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز مددیاران اعتیاد در ادارای 2 شاخصه همت والاو صفت معملی دانست و یادآور شد: موسسه خیریه تولدی دوباره در ابتدا یک مجموعه کوچک بود اما در حال حاضر مجموعه ای مورد توجه مسئولین و افراد است و همین موضوع می تواند در پیشرفت این موسسه تاثیرگذار باشد.

در خاتمه این مراسم سوگند نامه فارغ التحصیلان قرائت شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار