استاندار خراسان رضوی گفت: به مدد همت مجاهدان سرزمين های عربی، بيداری اسلامی به كابوس سردمداران اشغالگر وناقوس مرگ حاميان آنان تبديل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمود صلاحي در پيامی به مناسبت روز جهاني قدس با بیان این مطلب گفته است: درماه مهماني الهي،عبادت مردان وزنان مومن وشب زنده دار ايران اسلامي به آخرين جمعه رمضان رسيد تاطعم شيرين روزه داري را به حلاوت ماندگارحمايت از مظلومان فلسطين وانزجار ازمستكبران جهان پيوند دهد.

وی افزودهاست: آخرين جمعه ماه مبارك رمضان امسال نيز پهنه گيتي شاهد حضور دريايي از انسان هاي دين باور و ولايت مداراست كه جاي جاي ايران اسلامي واقصي نقاط جهان را به عرصه محكوميت اشغالگران قدس وحاميان پليدش تبديل مي كنند.

در قسمتدیگر این پیام آمده است: در رمضان امسال كه با همت مجاهدان درسرزمين هاي عربي، بيداري اسلامي به كابوس سردمداران اشغالگر و ناقوس مرگ حاميان آنان تبديل شده است؛ روز قدس بيشتر از هميشه عطر اميد و پيروزي و شكستن تارو پود رژيم غاصب اسراييل را نويد مي دهد.

صلاحی گفته است: امسال روز قدس نه تنها لحظه ناب نمايش قدرت مسلمين و به بار نشستن آرزوي سجاده نشيناني است كه مرگ اسراييل را در سه دهه اخير در فضای جهان غفلت زده طنين انداز كرده اند، بلكه روز ريزش هيمنه طاغوت ها و سقوط فرعون صفتاني است كه هيچگاه زوالي را بر كاخ جور وستمشان متصور نبودند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه این پیام یادآور شده است: بي شك در شرايط پيش رو كه روز قدس بيش از همه نويد بخش آزادي قبله اول مسلمين است، مسووليت و تعهد روشنفكران، علما وقشرهاي مختلف جهان اسلام مضاعف شده و براي رسيدن به افق نه چندان دور دنياي بدون اسراييل و آسوده از شايه شوم استكبار، عزمي استوار و حضوري دشمن شكن تر از هميشه در صحنه نياز است كه قطعا امت اسلامي در اقتداي به ولي امر مسلمين جهان بدان توجه و اهتمام ويژه خواهند داشت.

در پایان این پیام آمده است: با آرزوي قبولي طاعات وعبادات مردم شريف استان اطمينان است در خراسان رضوي نيز قشرهاي مختلف مردم وفادار، ولايتمدار وسلحشور، همراه و همدل با ملت مسلمان ايران و خيل عاشقان قدس شريف با حضور يكپارچه در مراسم يوم الله روز قدس قاطعانه جنايات اسراييل و استكبار جهاني را محكوم و حمايت همه جانبه خود را از مردم ستمديده فلسطين و ديگر مسلمانان مظلوم جهان فرياد مي نمايند./س  

برچسب ها: روز قدس ، کابوس ، اشغال گر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.