پكيج 3 جلدي "دارو دسته دار علي" به قلم اكبر صحرايي در آينده نزديك و پس از اتمام مراحل تصويرگري و چاپ و نشر از دريچه انتشارات "سوره‌ي مهر" به بازار كتاب مي‌آيد.

اكبر صحرايي نويسنده فعال حوزه ادبيات دفاع مقدس و متخصص ميني‌مال در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران با اشاره به آنكه پكيج 3 جلدي "دارو دسته دار علي" در آينده نه چندان دور و پس از گذر از مراحل تصويرگري و چاپ و نشر از دريچه انتشارات "سوره‌مهر" وارد بازار كتاب مي‌شود، افزود: اين پكيج در قالب مجلد‌هايي با عناوين "آمبولانس شتري"، "گردان بلدرچين ها" و "برانكارد دربستي" به دست مخاطبان خود مي‌رسد.
وي گفت: پكيج "دارو و دسته دارعلي" حاوي 64 كار كوتاه داستاني در حوزه دفاع مقدس است.
همچنين اكبر صحرايي در بخش ديگري از سخنان خود به قرار گرفتن كتاب 200 صفحه‌اي "باران صادق" در مرحله تدوين و نگارش اشاره كرد و گفت: اين كتاب به عنوان يكي از آثار آماده شده در قالب بسته زندگينامه داستاني ائمه اطهار (ع) به روايت زندگينامه امام ششم شعيان پرداخته است.
وي در ادامه اظهار داشت: پكيج زندگينامه داستاني ائمه اطهار كه در حال حاضر به سفارش حوزه كودك و نوجوان انتشارات "سوره مهر" در دستور كار چند نويسنده قرار گرفته، كار جديدي در حوزه نگارش زندگينامه ائمه اطهار بوده زيرا تا به امروز كمتر در اين حوزه پردازش داستاني داشته‌ايم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار