رييس مجلس شوراي اسلامي به كميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي ماموريت داد تا بر عملكرد وزارت بهداشت در مورد خدمات‌رساني به مردم زلزله‌زده نظارت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علي لاريجاني پيش از آغاز جلسه علني امروز (چهارشنبه 25 مردادماه) مجلس، در جلسه‌اي غيرعلني توضيحاتي در خصوص بازديد از مناطق زلزله‌زده در استان‌هاي شمال غرب كشور به نمايندگان ارائه كرد.
وي خطاب به بهارستاني ها گفت: روز گذشته به نيابت از نمايندگان و در معيت برخي از همكاران از مناطق زلزله‌زده در استان آذربايجان شرقي بازديد كرديم و از نزديك وضع هموطنان را مورد بررسي قرار داديم.
رييس مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: خوشبختانه تلاش‌هاي اوليه نجات مصدومين و اسكان مردم از سوي ستاد مديريت بحران، سازمان هلال‌احمر و ساير دستگاه‌ها نسبتا به خوبي انجام شده كه البته نقايص كمي در مورد كمبود چادر و امكانات سرويس بهداشتي و حمام مشاهده مي‌شد.
لاريجاني در ادامه خاطر نشان كرد: مساله مهم‌تر روشن كردن وضعيت مردم منطقه از نظر اسكان با توجه به فصل سرماست كه يكي از دغدغه‌هاي مهم است و ساماندهي مراكز روستاييان بايد با تقسيم كار مناسب صورت گيرد.
وي همچنين تصريح كرد: اين موضوع در ستاد مديريت بحران نيز مورد بحث و بررسي قرارگرفته و دولت نيز تدابير لازم را اتخاذ كرده است كه اميدواريم گزارش كميسيون عمران نيز در اين زمينه سريعتر تهيه و پيگيري‌هاي لازم انجام شود.
رئيس قوه قانونگذاري كشور همچنين به كميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي ماموريت داد تا بر عملكرد وزارت بهداشت در خصوص ارائه خدمات مستمر نظارت داشته باشد.
گفتني است روز گذشته لاريجاني به همراه 10 نماينده استان آذربايجان شرقي، از مناطق زلزله‌زده بازديد كرد و از نزديك در جريان روند امدادرساني و بازسازي اين مناطق قرار گرفت.
انتهاي پيام/ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار