ارومیه/

بهره برداری37 طرح عمرانی جدید شهری در خوی در هفته دولت

شهردار خوی گفت: 37 طرح عمرانی جدید شهری خوی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

یوسف كربلای خلیلی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت : امسال نیز همچون سال های گذشته كارنامه پروژه های عمرانی شهرداری خوی سرشار از فعالیت های تكمیل و اجرای پروژه های مختلف می باشد.

وی با اشاره به اجرا و بهره‌ برداری از پروژه ‌های مختلف توسط شهرداری خوی افزود: در سال‌های اخیر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه بیش از پیش به رفع مشكلات مناطق كم‌ برخوردار و زمینه‌سازی برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق داشته‌اند و اجرای پروژه‌ های مختلف نشان از تلاش مدیریت شهری برای محرومیت‌زدایی است.

كربلای خلیلی احداث میدان میوه و تره بار ،23 مورد خیابان كشی شامل زیر سازی ،آسفالت و جدول گذاری، ساماندهی تپه شهدای گمنام، اصلاح هندسی 3 تقاطع میدان امام صادق (ع) ،میدان دفاع مقدس و میدان بسیج ،ایجاد تاسیسات آب خام شهری، از جمله این پروژه ها عنوان كرد.

وی محل اعتبارات اجرای این پروژه ها را اعتبارات داخلی خواند و گفت: امسال برای اجرای 37 پروژه عمرانی اعتباری بالغ بر 469 میلیارد و 182 میلیون ریال هزینه شده است.

شهردارخوی ابراز امیدواری كرد كه با افتتاح پروژه های عمرانی جدید در سال 91 علاوه بر تحقق بخشی به بخشی از توسعه و عمران خوی، با برنامه ریزی ها و تخصیص بودجه لازم برای طرح های سازنده آینده بتوانیم موجبات بیشتر رضایت شهروندان را فراهم سازیم.

همچنین گفت: امسال در بخش خدمات الكترونیكی ،شهرداری خوی تلاش خود را برای ساماندهی بیشتر جهت افزایش این خدمات بكاربسته و بتوانیم در بخش سرویس دهی خدمات الكترونیكی نیز موفقیت هرچه بیشتری داشته باشیم./س

برچسب ها: خوی ، شهردار ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.