استاندار گلستان با صدور پيامي وقوع زمين لرزه در استان آذربايجان شرقي كه منجر به كشته و زخمي شدن تعداد زيادي از هموطنان شد را به آيت الله مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبريز و احمد عليرضا بيگي استاندار آذربايجان شرقي تسليت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان در بخشي از پيام جواد قناعت، استاندار گلستان آمده است: وقوع حادثه جان خراش زمين لرزه در آن استان كه منجر به زخمي و جان باختن و بي خانمان شدن جمعي از مردم ولايت مدار و مومن آن خطه همزمان با عزاداري مولاي متقيان اميرالمومنين (ع) شد را به حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري، بازماندگان، شما بزرگواران و ساير مسئولان استان تسليت عرض مي كنم.
استاندار گلستان در اين پيام افزوده است: بدون شك در چنين لحظات سخت و طاقت فرسايي كه همه بخش هاي جامعه انتظار كمك رساني مناسب به حادثه ديدگان را از دولت خدمتگزار دارند، توكل به ذات مقدس احديت، بردباري، برنامه ريزي و كمكهاي دريافتي از ساير استانها مي تواند ياري رسان هموطنان در اين امر خطير باشد.

قناعت تاكيد كرد: اينجانب بار ديگر همدري صميمانه و صادقانه خود و مردم شريف استان گلستان را خدمت شما و مردم مومن آن خطه ابراز و مراتب آمادگي اين استان در ارائه كمك هاي امدادي و پشتيباني به زلزله زدگان اعلام مي كنم.

وي اضافه كرده است: از خداوند متعال براي مجروحان صحت و سلامت، براي جان باختگان مغفرت و آمرزش، براي بازماندگان صبر جميل و براي شما و همكارانتان توفيق در امر خدمت رساني را مسئلت دارم. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.