عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: بحران اقتصادي و اختلافات داخلي نشانگر افول و غروب ستاره اسرائيل است.

آيت الله محسن مجتهد شبستري نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري مراسم روز قدس اظهار داشت: بيش از 60 سال است که جمعي از صهيونيست ها از نقاط مختلف اراضي مردم مسلمان فلسطين را با انواع توطئه هاغصب کرده و آن‌ها را آواره کرده است.

وي تصريح کرد: جنايت ها و ترورهايي که صهيونيست ها در اين مدت عليه مردم بي دفاع فلسطين انجام داده اند که نمونه بارز آن بستن گذرگاه رفع و محاصره غزه بوده را هيچ مسلماناني  از ياد نخواهد برد.

آيت الله مجتهد شبستري با بيان  اينکه امام خميني(ره) با تدبير خود آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام نهادند، افزود: امام خميني (ره) با نام نهادن آخرين جمعه ماه مبارک  رمضان به عنوان روز جهاني قدس بدعتي را پايه گذاري کردند که مسلمانان جهان با راهپيمايي در اين روز از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين حمايت و  انزجار خود را از اسرائيل غاصب اعلام دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه بحران اقتصادي و اختلافات داخلي نشانگر غروب و افول اسرائيل غاصب است، ادامه داد: به زودي شاهد  آزادي قدس عزيز خواهيم بود و مردم ايران نيز با شرکت در راهپيمايي عظيم روز قدس به نداي امام (ره) و مقام معظم رهبري لبيک و باشکوه‌تر از سال گذشته شرکت خواهند داشت.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در پايان با اشاره به اينکه روز قدس امسال متفاوت تر از سالهاي گذشته بوده و مردم حضور پررنگتري خواهند داشت خاطرنشان کرد: با شکل گيري بيداري اسلامي در برخي کشورهاي منطقه، رژيم غاصب صهيونيستي با کمک استکبار جهاني سعي در ايجاد توطئه هاي داشته که نمونه بارز آن در سوريه است و مردم ايران با شرکت در راهپيمايي روز قدس توطئه هاي اين رژيم غاصب را خنثي خواهند کرد.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: بحران ، افول ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار