امام جمعه سراب گفت: متاسفانه حادثه ای دلخراش برای هموطنان عزیزمان در گوشه ای از میهن اسلامی روی داده که باید هرچه در توان داریم به انها کمک و یاری کنیم.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،  حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، در حاشیه بازدید از مراکز جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان در سراب با دعوت از مردم به ادامه کمک های انسان دوستانه به همنوعان نیازمند خود اظهارداشت: مردم شریف ایران اسلامی با کمک های نقدی و غیرنقدی خود به بازماندگان زلزله اخیر در واقع اتحاد و همبستگی عمومی خود را نشان می دهند.

امام جمعه سراب در مورد نظر مراجع تقلید در مورد پرداخت کمک به زلزله زدگان ابراز داشت: مردم مسلمان ایران می توانند رد مظلمه؛بخشی از سهم امام و نیز زکات خود را به زلزله زدگان بدهند.

وی یاداورشد: حتی زکات فطریه نیز قابل پرداخت به آسیب دیدگان از زمین لرزه می باشد.

حجت الاسلام اکرمی با قدردانی از نیروهای امدادی در مناطق زلزله زده خواستار ادامه روند کمک رسانی به زلزله زدگان تا سامان بخشیدن به اسکان دائمی انها شد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی سراب از لغو مراسم روز پزشک و میهمانی شام پزشکان و خانواده های انها در روز اول شهریورماه خبرداد.

حمید اطمینان بخش گفت: قراربود تا نظام پزشکی سراب روز اول شهریورماه مقارن با روز پزشک مراسم ویژه ای در تالار رامسر برگزار کند که به دلیل آلام وارده برزلزله زدگان شمال غرب کشور هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تصمیم گرفت تا هزینه این مراسم را در اختیار زلزله زدگان اخیر قراردهد./س

 

برچسب ها: مردم ، زلزله ، نوعدوست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.