«جوخه‌هاي جديد ترور» از چندي پيش فعاليت خود را در بغداد آغاز و شخصيتهاي دولتي را هدف قرار مي‌دهند و در ماه رمضان 15 تن از افراد را با سلاح هاي مجهز به صدا خفه‌كن كشته‌اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اين در حالي است كه فرماندهي عمليات بغداد تلاش‌هاي خود را براي تعقيب گروه‌هاي تروريستي افزايش داده و تجهيزات فني از جمله دوربين‌هاي بسيار دقيق و ابزارهاي كشف مواد منفجره را به كار مي‌گيرد.

اين منبع که خواست نامش فاش نشود گفت اين گروهها ترورها را با سلاح مجهز به صدا خفه کن انجام مي دهند و كاركنان دولتي را هدف قرار مي‌دهند و در ماه رمضان 15 تن از جمله افسران و نيروهاي امنيتي و كاركنان وزارتخانه‌ها را با اين گونه سلاح ها كشته‌اند.

حسن جهاد، معاون كميسيون امنيت و دفاع در پارلمان عراق با تاكيد بر اين كه پديده ترور با سلاح مجهز به صدا خفه كن به كشور بازگشته‌ است، اظهار داشت: اين گروه‌ها تنها در بغداد مستقر شده‌اند و افسران وزارت كشور و دفاع را هدف قرار مي‌دهند و مكان‌هاي ويژه‌اي براي نگهداري سلاح در اختيار دارند.

وي تصريح كرد : اين گروه‌ها اطلاعات كاملي از افسران وزارت كشور و دفاع در اختيار دارند.
اين در حالي است كه فرماندهي عمليات بغداد تلاش‌هاي فني خود را براي تعقيب گروه‌هاي تروريستي افزايش داده  است.

پايگاه رسمي وزارت کشور عراق به نقل از سرهنگ ضياء الوکيل فرماندهي عمليات اظهار داشت: فرماندهي عمليات بغداد براي تعقيب گروه‌هاي تروريستي از دوربين‌هاي بسيار دقيق و ابزارهاي فني استفاده مي‌كند.
برچسب ها: ترور ، بغداد ، جوخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار