معاون عمرانی استانداری چهارمحال وبختیاری پیشرفت فیزیكی پروژه های مهرماندگار استان را مطلوب ارزیابی كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

محمود عیدی گفت: مجتمع فولاد یك میلیون تنی استان چهارمحال و بختیاری در بخش احیا هم اكنون 68 درصد پیشرفت فیزیكی دارد و تا سفر نماینده ویژه رییس جمهور در هفته سوم مهرماه باید به پیشرفت بالای 70 درصد برسد.

عیدی، پیش بینی پیشرفت فیزیكی گازرسانی به روستاها و شهرهای جدید استان را در طرح مهر ماندگار تا هفته سوم مهرماه 38 درصد عنوان كرد و افزود: دو پروژه گازرسانی مذكور در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیكی دارند از برنامه زمان بندی شده جلوترند و در دهه فجر بهره برداری می شوند.

وی با بیان اینكه پیشرفت فیزیكی سدهای باباحیدر وسورك تازمان سفر نماینده ویژه رییس جمهور در اواخر مهر ماه باید به ترتیب به 51 و 97 درصد برسد، گفت: پیشرفت فیزیكی شبكه های آبیاری و زهكشی سدهای باباحیدر و سورك نیز به ترتیب 53 و 76 درصد تا اواخر مهر ماه پیش بینی شده است.

عیدی افزود: پیشرفت فیزیكی راه آهن مباركه - سفید دشت نیز تا هفته سوم مهرماه باید به 22 درصد برسد و در حال حاضر در قطعه دوم دارای پیشرفت فیزیكی 80 درصدی است و قطعه اول آن از كیلومتر صفر تا 20 خط آهن ، شهریور ماه به پیمانكار واگذارمی شود.

وی با بیان اینكه باند دوم محور ارتباطی بن- داران نیز باید تا هفته سوم مهرماه به پیشرفت فیزیكی 44 درصدی برسد،افزود: با توجه به پیشرفت فعلی پروژه پیش بینی می شود این محور در زمان مذكور 40 درصد پیشرفت فیزیكی داشته باشد.

عیدی خاطر نشان کرد: توسعه بیمارستان های كاشانی و لردگان نیز تا هفته سوم مهرماه به پیشرفت فیزیكی 93 درصد و 53 درصد خواهد رسید. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.