عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري گفت: در حال تشکيل کمیته هاي تخصصي و عضو گيري براي اين کميته ها هستيم و قصد تشکيل جلسه شوراي مرکزي ماهانه را در بعد از ماه مبارک رمضان داريم.

ميرزا بابا مطهري نژاد عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه هاي انتخاباتي حزب خود گفت: حزب مردم سالاري در نشست اردوي تابستاني خود در 22 و 23 تيرماه که در مريوان برگزار شد، بنده به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي حزب انتخاب شدم.

وي افزود: درحال حاضر ما جلسات مرتبي را در اين مورد برگزار و دائما اوضاع انتخاباتي را رصد مي كنيم و علاوه بر اين درحال تشکيل کميته هاي تخصصي و عضو گيري براي اين کميته ها هستيم و تلاشمان بر آن است که اين کميته ها را كه شامل کميته اقشار، اقوام، دانشگاهيان، زنان و استان ها هستند را از اول مهرماه فعال کنيم.

رئيس ستاد انتخاباتي حزب مردم سالاري خاطرنشان كرد: قصد ما براين است که در قالب طرح مناسک حرکت کنيم و هنوز فرد خاصي را براي کاندیداتوری انتخاب نکردیم.

 وي خاطر نشان کرد: بعد از ماه مبارک رمضان، شوراي مرکزي ماهانه خواهيم داشت که البته هنوز تاريخ آن مشخص نشده ولي قطعا تا قبل از 15 شهريور اين شوراي مرکزي تشکيل خواهد شد.

انتهای پیام/

پ2
برچسب ها: تشکیل ، شورا ، مردم سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار