فرماندار شهرستان فیروزكوه گفت: با عنایت به تلاش شوم قدرت های استكباری در تضعیف صنوف مقاومت، روز قدس امسال از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و روز قدس، اظهارداشت: روز قدس، یادگار امام خمینی (ره) است و شاید آن زمان كسی فكر نمی كرد كه این نامگذاری چه آثار و بركاتی به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح كرد: امروز می بینیم كه رژیم صهیونیستی به حالت انفعال درآمده و تمامی كشورها و ملت ها از سیاست ها و نیات شوم و پلید آنان آگاهند.

فرماندار فیروزكوه افزود: در جهت تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل و تحقق منویات مقام معظم رهبری باید تلاش كنیم تا راهپیمایی این روز را همچون گذشته هر چه باشكوه تر برگزار نماییم.

وی با بیان اینكه در سال های اخیر و با تحولاتی كه در منطقه رخ داده است قدرت های استكباری در جهت تضعیف صفوف مقاومت دست به دست هم داده اند، خاطرنشان كرد: نمونه بارز این امر در كشور سوریه است كه به رغم تبلیغ دموكراسی، گروه های معارض و تروریست را وارد این كشور می كنند و یا تحریم ها و فشارها را هر روز علیه جمهوری اسلامی ایران شدیدتر می نمایند.

افشار نادری ادامه داد: همه این اقدامات كوته فكرانه در جهت تغییر مسیر جریان بیداری اسلامی و به چالش كشانیدن جریان مقاومت در منطقه است و لذا آحاد مؤمنان و مسلمانان موظفند تا با شركت در راهپیمایی روز قدس یك بار دیگر دشمنان و معاندان اسلام را منفعل كنند.

وی ابراز امیدواری كرد آحاد مبلغان و روحانیت معزز با استفاده از لیالی مبارك قدر و دیگر شب های ماه مبارك رمضان به بیان توطئه های رژیم اشغالگر قدس و بیان ماهیت پلید آنان پرداخته و زمینه را برای حضور هر چه باشكوه تر مردم در راهپیمایی فراهم كنند./س
برچسب ها: قدس ، مضاعف ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.