مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان اهداء خون به زلزله زدگان آذربایجان شرقی را کمترین قدم دانست و اظهار داشت: از زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی حمایت مالی و معنوی خواهیم کرد.

جباری زاده از حادثه دردناک و دلخراش زلزله ابراز تأسف کرد و در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از مشاهده حادثه زلزله بسیار متأثر شدم و اهدای خون در جهت همدردی با حادثه دیدگان کمترین اقدامی بود که توسط اعضای کادر فنی تیم باشگاه آلومینیوم هرمزگان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ورزش محیط جوانمردی و پهلوانی است که در مباحث فرهنگی جایگاه ویژه ای دارد بنابراین صبح سه شنبه 24 مرداد با حضور در سازمان انتقال خون در ماه مبارک رمضان با اهدا خون مراتب همدردی و تأسف خود از این حادثه دردناک را ابراز کردیم.

جباری زاده افزود: مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان قصد دارند در جهت همدردی با زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی کمک هایی مادی و معنوی را نیز به حادثه دیدگان انجام دهند که به طور قطع طی روزهای آتی نحوه کمک های مادی و معنوی باشگاه به زلزله زدگان را اعلام می کنیم.

وی افزود: حادثه بزرگ و بسیار دلخراشی را در استان آذربایجان شرقی شاهد هستیم و معتقد هستم همه باید به کمک مردم زلزله زده بشتابند تا علاوه بر رفع مشکلات موجود تسلی خاطری برای بازماندگان حادثه دیده باشند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار