با حكم وزیر كشور و دبیر كل ستاد مبارزه با مواد مخدرمعاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان ، به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان منصوب شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان و بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان در حكم ،'مصطفی محمد نجار' آمده است: به استناد بند 5 مصوبات نودو یكمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، 'محمد مهدی اسماعیلی' به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان منصوب می شود.

وزیر كشور در این حكم بر برگزاری منظم و موثر جلسات شورا، تهیه و تنظیم نقشه راه مبارزه همه جانبه استانی بر اساس سیاست های ابلاغی ستاد، نظارت بر تشكیل شوراهای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستانهای تابع و هماهنگی كامل با استاندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرده است.

همچنین ایجاد همدلی و همكاری بین تمام دستگاهای عضو شورا به منظور اجرای اقدامات موثر در حوزه مقابله با عرضه بخصوص پاكسازی چهره استان و نقاط آلود شهرها از معتادان از موارد ذکر شده در این حکم است .

وزیر كشور انجام فعالیت های پیشگیرانه و همكاری و همفكری با دانشگاهیان و فرهیختگان استان را از دیگر وظایف دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بیان كرد.

وی در این حكم پیشبرد اهدافی مانند اجرای راهكارهای درمان برای كاهش آسیب و حمایت های اجتماعی و درمان معتادان و ایجاد زمینه های لازم جهت اشتغال زایی آنان، پیگیری جدی مجازات مجرمین مواد مخدر، رعایت انضباط اداری و مالی و ارائه گزارش های فصلی را از جمله اموری دانست كه انتظار می رود اسماعیلی با برنامه ریزی دقیق،كارآمد، هدفمند و مبتنی بر اصول برای تحقق آن اهتمام ورزد./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.