جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي بر اين باور است که روز جهاني قدس، روز جهاني استقامت و ايستادگي، روز جهاني پايداري حق در برابر باطل، روز جهاني مقابله با زور و زر و تزوير است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت روز قدس بيانيه اي را صادر کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

در آخرين جمعه ماه پر خير و بركت رمضان پس از يك ماه تمرين عبوديت و بندگي، امت اسلامي دست به دعا بر مي دارد و از خدا مي خواهد كه روشن ترين صبح عالم را طالع كند و بر اين شب هاي تار و ظلماني مهر پايان بزند و راه ستم كاري و جنايت صهيونيست جهاني و نظام سلطه را بر بندد. جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ضمن گرامي داشت روز جهاني قدس  فراخوان عمومي جهت حضور در راهپمايي اين روز بزرگ لازم مي داند نكاتي را به اطلاع امت حزب الله برساند.

1-روز جهاني قدس اگر همچون سالهاي گذشته با حضور تمام مسلمانان جهان باشكوهتر برگزار شود حتما تحقق وعده الهي را خواهيم ديد كه پرده از همه شعارهاي پوچ، بي اساس و توخالي ابر قدرتها و استعمارگران كنار خواهد رفت شعارهاي  پر زرق و برق چون دموكراسي، دفاع از حقوق بشر، آزادي و صلح و امنيت جهاني اينك فقط پرده اي زيباست كه بر روي جنايت، غارت ها و بهره كشي هاي ظالمانه و خودكانگي‌هاي بي‌ پايان سياه دلان صهيونيست جهاني كشيده شده است البته امروز كه موجب عظيم بيداري اسلامي منطقه و بيداري در قلب اروپا را شاهد هستيم ديگر توطئه هاي رنگارنگ نظام سلطه، طرفي نخواهد بست روز جهاني قدس روز بيداري ملت هاي مسلمان است.

2-وقوع بيداري اسلامي در منطقه و سقوط حامي بزرگ اسرائيل (حسني مبارك) و به خطر افتادن منافع غرب در شمال آفريقا، خليج فارس و باب المنب، اين حقيقت را پيش چشم آنان قرار داد كه دوران استيلاي اسرائيل در خاورميانه به پايان رسيده است. اگر در جنگ هاي 33 روزه و 22 روزه توهم شكست ناپذيري تل آويو در هم شكست، اينك موجوديت اين رژيم نامشروع در خطر افتاده و لذا دست به توطئيه هايي شوم طده اند. درصدد برآمده اند تا خط مقدم مقاومت در مقابل نظام سلطه (سوريه) را دستخوش آشوب نمايند. هر چند توطئه هايي را هم اجرا كرده اند ليكن قرائن فروپاشي رژيم صهيونيستي آن قدر مشهود است كه با اين دست و پا زدن ها نمي تواند كاري پيش ببرد. اتفاقات اخير «سوريه» نشان مي دهد كه ملت و دولت سوريه از بحران پيش آمده خارج خواهند شد و خواهيم ديد كه محور نظام سلطه(آمريكا، انگليس ؛ رژيم صهيونيستي و....) ارتجاع منطقه (آل سعودو....) و يا به اصطلاح مدعيان اعتدال (تركيه) در اين جنگ شكست خورده و اين بدين معناست كه آرزوي اكثر قدرتهاي سلفي منطقه و نظام سلطه و رژيم رو به زوال صهيونيستي ، محقق نخواهد شد. ملت ايران هم حمايت از دولت و ملت سوريه را در روز مصر با صدار بلندتر فرياد خواهد زد. ملت ايران نمي تواند از دفاع از سوريه در اين لحظه تاريخي، سخت و حساس شانه خالي كند چرا كه سقوط سوريه را خط اول مقاومت مي داند و نمي توان اجازه داد كه آمريكا و هم پيمانانش كه در حال عقب نشيني از منطقه و از جهان هستند در سوريه پيروز شوند.

3- رژيم صهيونيستي در اوايل انقلاب هاي با افتخار اعلام کرد که "اسرائيل جزيره اي با ثبات در دريايي متلاطم است" اما تنگ شدن حلقه حاميان اين رژيم در ميان حکومت هايي که يکي پس از ديگري فرو مي ريزند و همچنين تحولاتي که در درون اين رژيم در حال وقوع است نويد اضمحلال سريعتر اين رژيم را نويد مي دهد جدا از بحث بيداري اسلامي، تجمعات بي سابقه ساکنان مناطق اشغالي که بي سابقه ترين و بزرگترين تظاهرات ضد دولتي در طول تاريخ اين رژيم، محسوب مي شود نکته اي است که تا ادعاي سران رژيم صهيونيستي مبني بر ثبات اين رژيم را تکذيب کنند در طول عمر 60 ساله اين رژيم نامشروع وجعلي، برگزاري چنين تظاهراتي بي سابقه بوده است و کارشناسان معتقدند توجه به نوع اعتراض ها و وضعيت بحراني اين رژيم، سقوط رژيم اسرائيل حتمي است.

4- معاهده کمپ ديويد و سياست هاي مشابه آن،‌حکومت هاي اسلامي را به ابزاري دردست غرب و صهيونيست تبديل کرده است تا جايي که در قتل ع ام مردم مظلوم غزه يکي از مهمترين ابزار اسرائيل براي ايجاد فشار و کشتار مردم غزه همکاري رئيس رژيم سابق مصر- حسني نامبارک- با اين رژيم بود که براساس آن، وي گذرگاه رفح را به روي مردم غزه بست و ملتي مسلمان را در برابر يهوديان غاصب تنها گذاشت. از اين رو از انقلابيون مصري انتظار مي رود در آستانه روز قدس به لغو اين قرار داد ننگينا قدام نمايند و زمينه هاي اضمحلال رژيم صهيونيستي را تسريع بخشند اکنون اکثر مصري ها خواهان لغو اين پيمان هستند ليکن بايستي دولت کنوني مصر نيست به اين خواسته مردم مصر احترام بگذارد لغو پيمان ننگين کمپ ديويد بدين معناست که اسرائيل هيچ حقي در صحراي سينا نداشته باشد و اين معاهده اهرم فشاري نباشد تا مصر را به ابزاري در دت غرب مبدل سازد که بنا به آيات شريفه قرآن کريم هر مسلماني که اين گونه با يهود و نصاري پيمان ببندد عضوي از آنان محسوب مي شود و بر همين اساس مردم مسلمان کشورهاي اسلامي در شعارهاي انقلابي خويش، سران کشورهاي خود را خدمتکاران غرب ناميدند.

در پايان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي بر اين باور است که روز جهاني قدس، روز جهاني استقامت و ايستادگي، روز جهاني پايداري حق در برابر باطل، روز جهاني مقابله با زور و زر و تزوير است جهان امروز بر خودمي بالد که گروهي اگرچه اندک، اما بلند همت و استوار نداي پيروزي حق را سر مي دهند و جهانيان را به بيداري فرا مي خوانند امروز جهان اسلام بيدار است و دشمن بر خود مي لرزد امروز ابر قدرت ها از نداي بلند پيروزي از بيداري مظلومان و مستضعفان واز تحقق پيروزي خون بر شمشير به هراس ا ستفاده اند آري روز سرنگوني آنان نزديک است.

"انتهاي پيام"/س3

برچسب ها: انقلاب ، بیانیه ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار