فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) گفت: مدیریت افکار عمومی جامعه بر عهده رسانه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم ، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در ششمین همایش بسیج و رسانه که در سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم برگزار شد، با اشاره به نگاه آرمانی حضرت امام(ره) و شهدا در تقویت نظام اسلامی، گفت:‌ دشمن تلاش دارد که این نگاه آرمانی ما که از شهدا و امام شهدا(ره) گرفته شده است را به چالش بکشد و افکار عمومی را به نفع خود مدیریت کند.
وی با تأکید بر این که همه باید برای حفظ این نگاه تلاش کنیم، گفت: مدیریت افکار عمومی جامعه بر عهده رسانه است که می‌تواند با حضور گسترده و تأثیرگذار در این عرصه، برنامه‌های جدید و پیچیده استکبار را در راستای تلاش برای مدیریت افکار عمومی جامعه خنثی کند.
سردار مهدوی‌نژاد خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: هر کدام از شما اسلحه‌ای را در دست دارید که می‌تواند نقش زیادی در آینده نظام اسلامی داشته باشد.
فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) گفت: امروز خبرنگاران در خط مقدم نبرد با دشمنان هستند و می‌توانند تأثیر فراوانی داشته باشند، باید تلاش کنند که دشمنان آنها را با اهداف کوتاه‌مدت و میان‌مدت سرگرم نکنند، بلکه باید قله‌ها و اهداف عالی را مد نظر داشته باشند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.