مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدن گفت: این شهرستان به 16پزشک نیاز دارد که متأسفانه تنها 8 پزشک در حال فعالیت هستند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  علی اصغر صبوحی صبح امروز در جلسه کارگروه پزشک خانواده به اجرای این طرح اشاره و اظهار کرد: با اجرای این طرح بیش از40 هزار نفر زیرپوشش پزشک خانواده قرار می‌گیرند که این طرح از 15 شهریورماه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین مشکلات فریدن کمبود پزشک است، ادامه داد: در این طرح جامع 2هزار و 500 نفر از جمعیت شهرستان باید به یک پزشک مراجعه کنند که در این زمینه شهرستان به 16 پزشک نیاز دارد و در حال حاضر تنها هشت پزشک فعالیت می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اضافه کرد: در طرح پزشک خانواده همه دفترچه‌های بیمه جمع‌آوری و در قالب یک کارت هوشمند سلامت به مردم ارائه می‌شود و در این زمینه نیز هر خانوار می‌تواند دو بار در سال پزشک خود را تغییر دهد.

وی به مزایای این طرح پرداخت و گفت: اگر فردی از طریق طرح سیستم پزشک خانواده در بیمارستان بستری شود تنها پنج درصد از هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و در غیر این صورت تمامی هزینه‌های آن آزاد است./ج1

برچسب ها: اصفهان ، پزشک ، مزایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.