معاون تشريفات اجلاس عدم تعهد گفت: براي هماهنگي ميان همه دستگاه‌ها و نيروهاي خدماتي مربوط به برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد، سه مانور مديريتي و برنامه‌ريزي زماني برگزار خواهد شد‌.

مجتبي سروش‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاري مانورهاي تخصصي مديريتي و برنامه‌ريزي اظهار داشت: ايجاد چنين مانورهايي باعث افزايش ارتقا كيفي برگزاري اجلاس خواهد شد.

سروش‌پور افزود: مانور اول كه به نام مانور مديريتي نام‌گذاري شده شامل اعزام نيروهاي اسكورت و گروه‌هاي مديريتي هستند كه در مرحله اول جزييات كار را مطابق برنامه‌ريزي‌هاي قبلي چك مي‌كنند.

وي تصريح كرد: در مانور اول آغاز حركت مهمانان از فرودگاه‌، حركت و اقامات در هتل‌ها ، ايست‌هاي بازرسي‌، حركت به سمت سالن اجلاس، گرفتن عكس‌هاي يادگاري را شامل مي‌شود.

معاون تشريفات اجلاس جنبش عدم تعهد در خصوص افراد شركت‌كننده در مانور دوم گفت: در مانور دوم افراد صد در صد متخصص شركت خواهند كرد كه مسئوليت آناليز حجم عملياتي مانورها را بررسي خواهند كرد.

سروش‌پور ادامه داد: در اين گروه علاوه بر بررسي عمليات‌ها تمام زمان‌بندي‌هاي تخصصي در خصوص تك تك گروه‌هاي حاضر در اجلاس كه شامل حركت از هتل‌ها و زمان رسيدن به اجلاس و ... شامل مي‌شود را بر عهده خواهند داشت.

وي با اشاره به نقش مانور سوم كه نقش عملياتي در زمان برگزاري اجلاس را خواهند داشت، اذعان داشت: مانور سوم روز آغاز اجلاس شروع به كار خواهد كرد و تمام برنامه ريزي‌هايي كه در زمان‌بندي و مديريت صورت گرفته است را به اجرا در خواهند آورد.

معاون تشريفات اجلاس عدم تعهد با اشاره به حضور 25 هزار نفر در اين مانورها اظهار داشت: همه نيروهاي به كار گرفته شده در اين سه مانور تخصصي هستند كه اين كار موجب افزايش ارتقاي كيفي هر چه بهتر بگزاري اجلاس خواهد شد.

سروش‌پور با اشاره به برگزاري مانورهاي ديگري از سوي سپاه و ناجا براي تاميين امنيت در زمان برگزاري اجلاس تصريح كرد: علاوه بر مانورهاي نام برده شده، مانورهاي تخصصي در زمينه ايجاد امنيت در زمان برگزاري اجلاس براي حفظ آرامش و آسودگي ميهمانان از سوي ناجا و سپاه برگزار مي‌شود.

وي در خاتمه به حضور سران عالي‌رتبه جنبش عدم تعهد اشاره كرد و يادآور شد: تاكنون حضور امير كويت، يكي از شاهزادگان اردن، نخست وزير قطر، رئيس جمهور لبنان و الجزاير در جنبش عدم تعهد قطعي شده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: سروش پور ، اجلاس ، عدم تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار