زنجان/

سیزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران در دانشگاه زنجان

نقد و بررسی سیستم آموزش فیزیک مهم‌ترین محور سیزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران در زنجان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان  دبیر اجرایی سیزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران گفت: سیزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران با همکاری اتحادیه معلمان فیزیک ایران از اول تا سوم شهریورماه امسال در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

مرادی افزود: محورهای اصلی کنفرانس و سخنرانی‌ها مانند تجربه‌های خاص در آموزش، پژوهش در آموزش فیزیک، نقش آزمایش در یادگیری علوم تجربی، راهبردها و شیوه‌های تدریس فیزیک، ترویج آزمایش در یادگیری علوم، یادگیری الکترونیک و آزمایش مجازی، جایگاه انجمن‌های علمی در اجتماع علمی، تازه‌های فیزیک و طراحی آزمایش‌های خلاقانه است که با حضور دو سخنران مدعو، دکتر محمدعلی توسلی و دکتر منیژه رهبر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود 150 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از بین آن‌ها 60 مقاله توسط دبیرخانه پذیرفته شده است که از این تعداد 25 مقاله به صورت شفاهی ارائه خواهد شد و مابقی به صورت پوستر توزیع می‌شوند که همه مقالات داخلی هستند.

دبیر اجرایی سیزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران ادامه داد: از پروفسور یوسف ثبوتی، صمد فرخی، مرحوم علی‌اصغر خمسوی، مرحوم محمد ثبوتی، مرحوم رزاق افشارچی و مرحوم روزبه در حاشیه این کنفرانس تقدیر خواهد شد همچنین از دو دبیر فیزیک استان که تأثیر زیادی در آموزش فیزیک داشتند نیز تقدیر به عمل می‌آید.

مرادی خاطرنشان کرد: 31 شهریورماه هم کارگاه‌های آموزش فیزیک با محوریت مقالات این کنفرانس در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: کنفرانس ، آموزش ، فیزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.