نماینده ورزقان در مجلس‌ بر لزوم تشكيل ستاد ویژه‌ای به دستور رئیس جمهور براي بازسازی و نوسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله اخير تاكيد كرد.

الله‌وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس‌ شوراي‌ اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه‌خبرنگاران با تاكيد بر لزوم اقدامات سریع مسئولین در جهت رفع مشکلات مناطق زلزله‌زده آذربايجان گفت: مهم‌ترین تقاضای ما این است که ستاد ویژه‌ای به دستور رئیس جمهور براي بازسازی و نوسازی خانه‌های آسیب‌دیدگان تا 3 ماه آتي تشکيل شود.

وي در ادامه با اشاره به آغاز زودهنگام فصل سرما در آذربايجان تصریح کرد: شهرستان ورزقان به دلیل اینکه در منطقه کوهستانی و سردسیر قرار دارد و با توجه به اینکه با روزهاي سرد سال بيش از دوماه فاصله نمانده است، خواستار این هستیم که سريعا با تشکیل ستاد ویژه زلزله‌زدگان در این مناطق اقدامات ویژه‌اي براي رفع مشکلات مردم انجام شود.

نماینده ورزقان همچنين افزود: هرقدر سرعت مسئولان در انجام اقدامات لازم درخصوص بحران مناطق غربي كشور بيشتر باشد به نفع مصدومان و زلزله‌زدگان است لذا ستاد ویژه اسکان مناطق زلزله‌زده باید  قبل از فرارسيدن روزهای سرد سال كار خود را آغاز كند.

 دهقانی همچنين خاطر نشان کرد: بیشترین نیاز افراد زلزله‌زده در شمال غرب كشور چادر، پتو، وسايل گرمايشي و اقلام غذایي است.

وي در پايان با بيان اينکه کمبودهایی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان مناطق وجود دارد، افزود: ما همچنان شاهد مشکل در توزیع کمک‌هاي مردمي در ميان آسیب‌دیدگان هستيم و لازم است كه مدیریت درستی در توزیع اين کمک‌ها صورت پذيرد.
 انتهاي‌پيام/ب2
برچسب ها: مجلس ، زلزله ، ورزقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار