كودكان و نوجوانان اردبیلی با حضور پرشور در جشنواره سراسری ادبیات كودك و نوجوان رضوی و نامه ای به امام رضا (ع) درخشیدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اعضا و مربیان ادبی مراكز فرهنگی و هنری كانون استان با شركت در هفتمین جشنواره سراسری ادبیات كودك و نوجوان رضوی و نامه ای به امام رضا(ع) از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با خلق آثاری ادبی در این جشنواره حضور یافتند.

تمام مراكز 21 گانه ثابت كانون استان با ارسال آثار در این جشنواره شركت كردند كه در این میان سهم مراكز شماره چهار اردبیل ، كانون شماره یك مشگین شهر و پارس آباد بیشتر بود.

از مجموع آثار رسیده به واحد آفرینش های ادبی استان اردبیل در زمینه فراخوان ادبیات كودك و نوجوان رضوی 175 اثر از گروه های مختلف سنی و مربیان در سه بخش شعر ، داستان و قطعه ادبی به عنوان آثار منتخب به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و از این تعداد 15 اثر مربوط به مربیان و 160 اثر مربوط به اعضای كودك و نوجوان بود.

این جشنواره ها به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان با دهه كرامت با هدف اشاعه و ترویج منور رضوی ، گسترش فعالیت های فرهنگی ، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) و كمك به انتشار گسترده آثار ادبی با موضوع فرهنگ رضوی ویژه كودكان و نوجوانان به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و استان مازندران برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.