شهردار بجستان از پرداخت سالانه 14 میلیارد و 715 میلیون ریال عوارض از سوی شهروندان این شهر خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سید مرتضی مرجانی پرداخت عوارض را مهم‌ترین عامل توسعه شهرها دانست و اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی صحیح شهرداری از چگونگی هزینه کرد درآمد ناشی از عوارض و بهای خدمات، شهروندان در انجام فعالیت‌های عمرانی، زیباسازی و خدماتی شهرداری احساس مشارکت و همچنین در نگهداری تاسیسات شهری و اماکن عمومی دقت می‌کنند.

وی تصریح کرد: دریافت عوارض باید متناسب با خدمات ارائه شده و بنیه مالی شهروندان باشد و مردم در جریان کامل صرف آن در امور شهری باشند.

شهردار بجستان در ادامه پروژه بهسازی معابر را از طرح‌های جالب توجه شهرداری عنوان کرد که با مشارکت شهروندان به اجرا درآمده است.

مرجانی افزود: در این طرح مصالح مورد نیاز از سوی شهرداری تامین شد و شهروندان با نظارت این نهاد بیش از 35 هزار مترمربع عملیات پیاده‌روسازی را به انجام رساندند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بودجه سال 91 این شهرداری را 35 میلیارد و 930 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: حدود 6 میلیارد و 500 میلیون ریال از این بودجه از محل اعتبارات استانی و مبلغ 29 میلیارد و 430 میلیون ریال نیز از محل درآمدهای داخلی شهرداری تامین می‌شود.

شهردار بجستان گفت: از مجموع درآمدهای داخلی پیش‌بینی شده در بودجه 91 نیز مبلغ 7 میلیارد و 971 میلیون ریال برای هزینه های جاری و 21 میلیارد و 459 میلیون ریال نیز به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

مرجانی افزود: عواید حاصل از کارخانه آسفالت قدیمی شهرداری، باغ مکانیزه انار، اجاره بها و فروش املاک و عوارض و بها خدمات شهری مجموعه موارد تامین کننده درآمدهای داخلی شهرداری بجستان است./ج1

برچسب ها: مشهد ، عوارض ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.