نمانیده مردم بجنورد، مانه و سملقان ،گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع خطر پذیری شهر بجنورد در مجلس پیگیری می شود.

 قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، افزود: موقعیت جغرافیایی بجنورد موجب خطر پذیری این شهر شده و حوادث تلخی اخیر نیز که براثر بارندگی های شدید رخ داد ناشی از این موضوع است.

نمانیده مردم بجنورد، مانه و سملقان ،گرمه و جاجرم در مجلس تصریح کرد: موقعیت بجنورد همچون کاسه ای است که آب از رشته کوه های اطراف آن به داخل شهر و روستاهای اطراف سرازیر می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر بجنورد طرح خطر پذیری مانه و سملقان نیز مورد توجه است ،اضافه کرد: در سیل های اخیر که در استان رخ داده شاهد خسارات جانی و خسارات فراوان مالی بوده ایم که برای رفع آن باید چاره اندیشی کرد.

جعفری با تاکید بر اینکه باید پیشگیری را جدی گرفت اظهار داشت: پیگشیری موجب می شود علاوه بر هزینه وقت نیز صرفه جویی شود.این نماینده مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست هایی با حضور نمانیدگان استان خراسان شمالی برای پیگیری مسائل این استان از جمله این طرح خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان نقش پشتیبانی برای مدیران دارند یاد آور شد: ارتباط با وزارت خانه ها از سوی نمانیدگان مجلس موجب می شود تا تلاش های مدیران در به ثمر رسیدن در یافت اعتبارات و سایر اقدامات عملیاتی شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.