مدیر بخش رستاخیز قرآن بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ارائه اولین ترجمه تصویری قرآن کریم در نمایشگاه خبر داد.

سید مهدی بدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ترجمه تصویری قرآن کریم در قالب تابلوهای نقاشی با موضوع قیامت،‌ سیری از لحظه مرگ انسانهای خوب، برافروختگی آسمان، نفخ صور اول و دوم، حرکت به سمت صحرای محشر و گرفتن نامه اعمال با دست راست یا چپ، شفاعت ائمه اطهار (ع)، عبور ا ز پل صراط، جهنم و بهشت  به همراه ترجمه آیات قرآن درکنار هر تابلو ارائه شده است.
وی با اشاره به معرفی کارهای ارائه شده این مرکز در راستای ترجمه تصویری قرآن کریم گفت: اولین ترجمه تصویری قرآن با نام امثال قرآنی در سال 90 در قالب 45 تابلو و رستاخیز قرآن درقالب 110 تابلو عرضه شده است.
بدری با تاکید بر اینکه این آثار در کل کشور و در چند کشور دیگر به نمایش درآمده افزود: 40 عنوان نرم افزار از تولیدات مرکز رایانه ای حوزه علمیه اصفهان که دارای رتبه های اول و دوم کشوری اند با 40 تا 80 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
وی ادامه داد: مجموعه کتابخانه معصومین(ع) دانشنامه جامع از 14 معصوم با 14 هزار و 266 کتاب و مقاله با 65 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان نمایشگاه در بخش رستاخیز قرآنی ارائه می شود.
مدیر بخش رستاخیز قرآنی گفت: نرم افزار فیض تمام شامل کل قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه به همراه تفسیر و ترجمه متن کامل، ترجمه گویا قرآن از دیگر نرم افزار های ارائه شده در این بخش است./ل
برچسب ها: شفاعت ، درصد ، ارائه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار