عضو مجمع نمايندگان آذربايجان‌شرقي از بازديد رئيس و تعدادي از نمايندگان مجلس از مناطق زلزله‌زده خبر داده و گفت: مردم آسيب‌ديده اهر، هريس و ورزقان هم‌اكنون به وسايل گرمايشي، پتو، چادر، مواد غذايي و آب معدني نياز دارند.

عباس فلاح نماينده مردم اهر و هريس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از بازديد نمايندگان از مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: امروز (سه‌شنبه) سه گروه از نمايندگان به صورت مستقل از مناطق آسيب‌ديده اهر، هريس و ورزقان بازديد خواهند كرد.

وي در ادامه تصريح كرد: علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز پيش از ظهر امروز از اين مناطق بازديد مي‌کند.

وي همچنين افزود: اعضاي كميسيون عمران مجلس نيز به رياست علي‌اكبر آقايي از مناطق زلزله‌زده شهرستان‌هاي اهر، هريس و ورزقان بازديد خواهند كرد.

نماينده اهر و هريس در ادامه به بازديد اعضاي مجمع نمايندگان آذربايجان‌شرقي از مناطق زلزله‌زده اشاره كرد و گفت: طبق برنامه ريزي‌هاي صورت‌گرفته اعضاي نمايندگان مجمع استان قرار بود شب گذشته از اين مناطق ديدار داشته باشند ولي با تماس‌هايي كه داشتيم تصميم گرفته شد امروز از اين مناطق بازديد كنند.

فلاح در پايان به نيازهاي مردم آسيب‌ديده شهرستانهاي اهر، هريس و ورزقان اشاره كرد و گفت: در حال حاضر در اين مناطق به‌شدت نيازمند وسايل گرمايشي از قبيل پتو ، چادر، مواد خوراكي، آب معدني و.... هستيم و اميدواريم هر چه سريعتر به اين نيازها پاسخ داده شود.

انتهاي‌پيام/س2
برچسب ها: فلاح ، مجلس ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار