بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بيانيه‌اي صادر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بيانيه‌اي صادر کردند.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با ابتکار و هوشمندی خاص امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامیده شد در راه است.

روزی که همه مسلمانان جهان و به ویژه ایران اسلامی یکدل و یکصدا نابودی و محو رژیم صهیونیستی را فریاد می‌کنند.

فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همچون سالهای گذشته در این روز جهانی برهم‌زننده معادلات سیاسی و معاملات پنهان و آشکار آمریکا، ارتجاع منطقه و حکومت‌های حامی اسرائیل خواهد بود.

روز قدس امسال با توجه به خیزش و بیداری اسلامی در خاور میانه و شمال آفریقا ازحساسیت ویژه‌ای بر خوردار است، از سوی دیگر توطئه اهریمنی مستکبرین جهانی و مثلث شوم غرب، سران خائن کشورهای عربی و سلفیت وهابی و حامیان آنها در سوریه در جهت تضعیف جبهه مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه و تامین امنیت اسرائیل، ضرورت زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی ملت‌های اسلامی به ویژه ملت بزرگ ایران را طلب می‌کند.

ما استادان بسیجی دانشگاههای استان همدان همگام و همصدا با ملت‌های اسلامی ، بار دیگر با حضور قدرتمندانه و دشمن‌شکن خود در صفوف راهپیمایی با شکوه روز قدس، آرمان آزادی قدس شریف و محو رژیم صهیونیستی را فریاد خواهیم کرد.

اعتقاد داریم بیداری اسلامی مهم‌ترین فرصت تاریخی برای مبارزه با صهیونیزم بین‌المللی است و از همه اقشار مردم فهیم و شهید پرور و موقعیت‌شناس استان همدان نیز دعوت می‌کنیم تا با حضور مقتدرانه و الهام‌بخش خود در عرصه این راهپیمایی با شکوه توطئه‌های دشمن در تضعیف امت اسلامی را به شکست بکشانند.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: بسیج ، اساتید ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار