قرارگاه دسيسه چيني بر ضد مقاومت اسلامي،‌ اندک اندک در حال به بن بست رسيدن است، قرارگاهي که فرماندهي آن، در دست امريکا و رژيم صهيونيستي است. شاهزادگان سعودي و قطر و برخي ديگر از حاکمان عربي و غربي،‌ تدارکات چي مالي و گروههاي تروريستي هم،‌ پادوهاي اجرايي آن هستند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ اردوگاه استکبار افزون بر 17 ماه است که همه توانش را به کار گرفته تا حکومت سوريه را سرنگون کند. حکومتي که مدتهاست،  تاوان حمايت از مقاومت اسلامي را مي‌پردازد. حنبشي که در جنگهاي 33روزه و 22 روزه، هيبت دروغين نظام سلطه را شکست.      
غرب آسيا و شمال افريقا، اکنون در دوران گذار قرار دارد. دوراني که شاهد تقويت انديشه اسلام مبتني بر مقاومت و  لرزه افکني  بر پيکره خانه عنکبوتي رژيم صهيونيستي است. تفکر اسلام انقلابي، از ايران سرچشمه گرفته است. ايراني که در مقابل نظام سلطه چنان قد برافراشته که شگفتي دوستان و خشم دشمنان را برانگيخته است.
رفت و آمدهاي ديپلماتيک ايران،‌ چه تاثيري بر توازن سياسي، در دوران گذار غرب اسيا خواهد داشت؟ راه کار اجرايي نشست مشورتي تهران، براي چاره انديشي بحران سوريه،‌ چه زماني عملياتي مي‌شود؟ پيامد سفر منطقه‌يي دبير شوراي عالي امنيت ملي به کشورهاي لبنان، سوريه و عراق در تقويت محور مقاومت چيست؟‌
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار