بيانيه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت در مورد زلزله اخير در استان‌هاي غربي

فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در بيانيه‌اي زلزله اخير در استانهاي غربي كشور و مرگ جمعي از هموطنانمان را در اين زلزله تسليت گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران در اين بيانيه آمده است:

بارديگر وقوع حادثه دلخراش زمين‌لرزه، موجب جان‌باختن و مجروح شدن و مصدوميت تعدادي از هموطنان عزيزمان در شهرستان‌هاي اهر، هريس و ورزقان شد و موجبات تأسف را فراهم ساخت.

بطور يقين اين حادثه قلوب همه هموطانان را متأثر کرد و آثار تخريبي و خسارات جاني ناشي از آن ملت را داغدار ساخت و متأسفانه بخش‌هاي زيادي از اين مناطق در اثر زلزله تخريب گرديد.

مردم صبور ايران تا کنون بارها شاهد و ناظر اين گونه بلايا و مشکلات طبيعي بوده‌اند و بحمدالله توانسته‌اند با روحيه و ايمان قوي خود به ياري آسيب ديدگان بپردازند و آلام آنها را تسکين دهند.

اميدواريم اينگونه مشکلات و مصائب هشداري براي مسئولين باشد تا نسبت به بازسازي بافت‌هاي فرسوده و حفظ جان و مال مردم همت بيشتري مصروف دارند.

انتظار اين است تا مسئولين بخش‌هاي امداد و نجات و حوادث غيرمترقبه در اينگونه شرايط بحراني با سرعت عمل و دقت کار نسبت به نجات مصدومين و حادثه ديدگان اقدام کنند تا از افزايش وسعت و ميزان حادثه جلوگيري شود.

اعضاي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت ضمن ابراز تأسف فراوان و همدردي با خانواده‌هاي مصيبت‌زده و طلب شفاي عاجل براي مجروحان و مصدومان و تأکيد بر ضرورت بازسازي سريع مناطق خسارت‌ديده و اسکان به هنگام آوارگان، آمادگي خود را براي کمک به حادثه ديدگان اعلام مي‌دارد و از مسئولان براي رفت مشکلات مردم آسيب ديده استمداد مي‌طلبد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار