ماه مبارك رمضان مجالي براي گردهمايي فعالان سياسي براي بيان نظرات آنها پيرامون مسائل پيش روي كشور بود كه همه احزاب ‌و تشكل‌هايي سياسي براي ديد و بازديد‌هاي مختلف با يكديگر و اصحاب رسانه استفاده كردند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، شرح  گردهمايي برخي از احزاب و تشکلهاي سياسي كه درطي چند هفته اخير در قالب ضيافت افطار برگزار شد، فرصت مناسبي بود تا اعضاء احزاب و تشكل‌هاي سياسي ديدارهاي بسياري با يكديگر و خبرنگاران رسانه‌ها داشتند.

**مردم‌سالاري

در صورت كانديداتوري خاتمي مردم‌سالاري  كانديداي اختصاصي معرفي نمي‌‌‌‌كند

مراسم افطاری حزب مردم‌سالاری 12 امرداد،مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان در مجتمع المپیک حیدربابا برگزار شد  که از چهره‌های شاخص اصلاح ‌طلبان در این مراسم می‌توان به قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت خاتمی اشاره کرد و همچنین برخی از نمایندگان مجلس هشتم و نهم نیز از دیگرافرادي بودند که کواکبیان از حضور آنها در این مراسم  تشکر کرد.

این ضيافت افطاري، همچون ساليان گذشته به محلي براي گردهمايي فعالان سياسي تبديل شد و تعدادي از شخصيت‌ها و فعالان سياسي، دبيران کل احزاب، اساتيد دانشگاه‌ها، اعضاي حزب مردم‌سالاري و نمايندگان سفارتخانه‌هاي خارجي در تهران، از جمله حاضران در اين ضيافت بودند. سفير آلمان همراه با همسر مسلمان خود که لبناني است در اين مراسم حاضر شده و کاردار سفارت تونس، کاردار سفارت فلسطين و تعدادي از کارکنان سفارت الجزاير هم دراين مراسم حضور داشتند.

 در مراسم افطاري حزب مرد‌م‌سالاري  دبيرکل حزب مردم سالاري طي سخناني، بار ديگر بر ضرورت اجماع اصلاح‌طلبان براي انتخابات آتي رياست جمهوري در قالب طرح مناسک تاکيد کرد و در عين حال گفت که در صورت حضور سيدمحمد خاتمي در انتخابات، حزب مردم‌سالاري از کانديداتوري خاتمي حمايت خواهد کردوحزب مردم‌سالاري کانديداي اختصاصي نخواهد داشت.

وي همچنين تصريح كرد: اما اگر  خاتمي كانديد نشود، هيچ کانديدايي بر ديگري برتري ندارد و ما معتقد به مجمع نخبگان اصلاح‌طلب سراسر کشور (طرح مناسک) هستيم.

کواکبیان در این مراسم افزود: هم اکنون مي‌بينيم اصولگرايان اختلاف بيشتري دارند و اين خود يک فرصتي براي اصلاحات است؛ در 8 سال هر گلي خواستند به سر مملکت زدند اکنون ديگر لازم است که اينها بروند و استراحت کنند.

** ضيافت افطار محمد رضا تابش با حضور عارف و برادران خاتمي

مراسم افطاری محمدرضا تابش نماینده دوره‌های ششم تا نهم اردکان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 14رمضان به رسم هرساله در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)در يكي از مساجد مجیدیه جنوبی تهران برگزار شد.

در این مراسم جمعی از شخصیت‌های یزدی و اردکانی ازجمله سید محمد خاتمی (رئیس جمهوری سابق ایران)، مهندس سید علی خاتمی (برادر و رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی دردوره ریاست جمهوری) و دکتر محمدرضا عارف(عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون اول رییس جمهور در دوران ریاست جمهوری خاتمی) حضور داشتند.

همچنین محمد آسایش سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر و محمد فاطمیان معاون وزیر راه و شهرسازی ازجمله  شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند و نماز مغرب و عشاء به امامت سید محمد خاتمی اقامه شد.

گفتني است؛ در این مراسم یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی (نماینده فقید ولی فقیه در یزد و والد گرامی سید محمد خاتمی) و نیز مرحومه خانم بتول سنائی اردکانی(همسر فقید محمد رضا تابش؛ نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی)، گرامی داشته شد.

**جامعه اسلامی مهندسین

 دولتی شجاع تر از دولت احمدی نژاد ندیدم

اما ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین در چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با 13 مرداد با حضور جمعی از اعضای این تشکل ازجمله حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه، سفیر فلسطین در تهران و سفیر سوریه در ایران در حسینیه الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

برپایه این گزارش در این مراسم تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد، فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین و تعدادی دیگر از وکلای ملت نیز حضور داشتند.

همچنين نا‌يب رئيس مجلس شوراي اسلامي در سخنراني خود در اين مراسم  سال پیش رو را سال ویژه‌ای دانست و گفت: سال 91 سال پایانی دولت است و امیدواریم به سلامت به اتمام برسد.

باهنردر ادامه با تاکید بر اینکه همه مشکلات موجود اقتصادی متاثر از تحریم ها نیست، افزورد: بخش اعظم مشکلات به عدم پیش بینی درست، به موقع و به عبارتی دچار سو مدیریت‌ها مربوط است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به انتخابات نظام مهندسی و  وظایف مغفول ماننده جامعه اسلامی مهندسین اشاره واعلام كرد: در انتخابات این دوره نظام مهند‌سی حضور پررنگی خواهد داشت..

وی در توصيف دولت احمدی‌نژاد تاكيد كرد: دولت احمدي نژاد پس از سال‌ها ادبیات انقلاب و امام (ره)را احیا کرد به همین دلیل عملکرد این دولت ستودنی است و شهادت می‌دهم طی مدتی که در مجلس هستم دولتی شجاع تر از دولت احمدی نژاد ندیدم.

البته باهنر عدم اعتقاد به کار جمعی، عدم پیش بینی درست و به موقع را از نقاط ضعف این دولت برشمرد.

 ** خانه کارگر

:بسیاری از مشکلات ما ناشی از فراموشي ارزشهای معنوی و الهی است

دوازدهم امرداد ماه ۱۳۹۱ مقارن با ۱۳ ماه مبارک رمضان مراسم افطاری از طرف خانه کارگر تهران در سالن اجتماعات مرکز آموزش نوآوران برگزار شد.

 در این مراسم معنوی که با دعوت تعداد کثیری از اقشار مختلف جامعه کارگری و خانواده‌های آنان تشکیل شده بود علیرضامحجوب نماینده مردم تهران و دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران طی بیاناتی درمورد فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار داشت:  تجمع‌های از این دست همانند اجتماع بزرگ مراسم حج تداعی کننده‌ این موضوع در ذهن انسان است که در جامعه فقرا و گرسنگانی هم هستند که وظیفه الهی ما حکم می‌کند به یادشان باشیم و به کمک آن‌ها بشتابیم و در جهت برآورده کردن هدف‌ها، ‌ آرمان‌ها و نیاز‌هایشان بکوشم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیاری از مشکلات ما ناشی از این است که ارزشهای معنوی و الهی خودمان را یا فراموش کرده‌ایم یا آن‌ها را فدای ارزشهای دنیوی می‌کنیم..

دبیر کل خانه کارگر در پایان سخنان خود از کلیه پرسنل خانه کارگر و مرکز آموزش نوآوران و کسانی که در برگزاری مراسم افطاری تلاش نموده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

**جامعه اسلامی اصناف و بازار

متكي كانديداي جبهه پيروان براي رياست جمهوري

به مناسبت بزرگداشت "سعید امانی" اولین دبیرکل جامعه اصناف دوشنبه 16 امرداد مراسم افطاری جامعه اسلامی اصناف و بازار در خیابان سرچشمه قسمت قتلگا‌‌ه 72 تن با حضور اشخاصي همچون حجت الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز، نوده فراهاني رئيس شوراهاي اصناف وبازاريان، اسد الله بادامچيان قائم مقام حزب موتلفه و عده كثيري از اصناف وبازاريان  وبرخي نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

قابل توجه است  كه در اين مراسم  عسگر اولادي  دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري كه معمولا به ندرت در تير راس رسانه ها قرار مي گيرد  به سخنراني مصا‌حبه واظهار نظر سياسي وانتخاباتي پرداخت.

همچنین پدر معنوي حزب موتلفه اسلامي با وجود كسالت با روي گشاده به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که مي‌توان پاسخگويي وي را به نوعي هديه روز خبرنگار به جمع خبرنگاران حاضر در ضيافت افطار تلقي کرد.

گفتنی است؛ عسگر اولادی بر اجماع اصولگرایان تاکید داشته و عنوان کرد : اصولگرايان در انتخابات آتي بر روي دو شخص اجماع داشته با‌شند

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه انقلاب اقتصا‌‌‌‌دي در سايه تحريم‌ها امري بسيار دشوار است،اظهار داشت : هيچ دولتي دردنيا وجود ندارد كه به اندازه ما هجمه و اجماع جهاني عليه آن وجود داشته باشد.

عسگر اولادي در جمع خبرنگاران مطرح کرد: متكي از جمله افرادي بوده كه در جبهه پيروان خط امام و رهبري نامش  به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح بوده است.

وی ارائه برنامه براي ریاست جمهوری آينده و انتخاب هيات همراه را لازمه فعالیتهای انتخاباتی سال آتی  دانست . 

عسگراولادي همچنين معتقد است : اصولگرايان بايد ابتدا وضع خود را با انحراف، اصلاح طلبان وضع خود را با فتنه و نظام روشن كرده و سپس در انتخابات شركت داشته باشند.

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر حضور كانديداي اصولگرايان در چارچوب جبهه متحد، اظهار داشت: كانديداي اصولگرايان در چارچوب جبهه متحد نخواهند بود و در اين جبهه بايد بازنگري صورت گيرد.

گفتني است؛ در ادامه مراسم اسد الله بادامچيان قائم مقام حزب موتلفه وقتي با اصرار خبرنگار باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالات مطرح شده اظهار داشت: شب‌هاي قدر نزديك است و من در اين شبها مصاحبه انجام نمي‌دهم شما نيز به اين مراسم بپردازيد.

نكته جالب ديگر حضور بانوان خبرنگار در اين مراسم  بود كه پيش از برگزاري مراسم يادمان فوق روابط عمومي برگزار كننده اين مراسم اعلام كرده بود تنها آقايان مي‌توانند حضور داشته باشند اما به يكباره پس از حضور بانوان خبرنگار از خبرگزاري‌هاي مختلف اجازه ورود اين قشر خبرنگار نيز بدون ممانعت صورت گرفت.

**مراسم افطاري حزب اسلامي كار

کاش ذره‌‌ای از تقوای مردم عادی را داشته باشیم و به خطاهایمان اعتراف کنیم

مراسم افطاري حزب اسلامي كار در 17 ماه مبارک رمضان ب با حضور برخي چهره‌هاي  اصلاح طلب به مانند قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سهیلا جلودارزاده عضو حزب اسلامی کار، حسین محجوب نماینده مردم تهران در مجلس، حاجی وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی و شورای مرکزی حزب اسلامی کار، موسوي تبريزي، حسين کمالي کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار برگزار شد.

در این مراسم موسوی تبریزی دبیر کل جامعه محققین و مدرسین طی سخنا‌‌‌نی اظهار داشت: عذرخواهی کردن از مردم کار بسیار بزرگی است و در واقع تعظیم کردن در برابر حق شجاعت بسیاری می‌خواهد. کاش ذره‌ای از تقوای مردم عادی را داشته باشیم و به خطاهایمان اعتراف کنیم..

همچنین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار ضمن خیرمقدم به مدعوين  گفت: که امیدوارم سال آینده سال خوبی همراه با گام‌های توسعه و پیشرفت کشور باشد.

در این ضیافت حسين كمالي دبيركل حزب اسلامي‌كار كه زمزمه هاي کانديداتوري اين فرد در انتخابات رياست جمهوري آينده به گوش رسيده است توجه خاصي به مهمانان خود داشت البته شا يد بشود نام اين توجه را برنامه‌ريزي براي آينده دانست

 وی که با اصرار خبرنگاران براي مصاحبه مواجه شده بود اینگونه پاسخ داد: درباره انتخابات صحبتي نمي‌كنم و هر سوال ديگري كه داريد بپرسيد

همچنين در این مراسم  محجوب دبیر کل خانه کاگر در مقابل درب ورودي با گل رز از روزه ‌داران استقبال كرد.

البته حاجي وزير آموزش و پرورش دولت اصلاحات در اين مراسم حضور پيدا كردو گوياوزير دولت اصلاحات از برنامه‌هاي خاتمي اطلاعي نداشت!

شایان ذکر است که موسوي‌تبريزي هم  ترجيح داد تا درباره اصلاح‌طلبان و انتخابات صحبتي نكند و فقط به ماه مبارك رمضان بپردازد .

**ضیافت افطار  منوچهرمتکی

 تلاش برای تشکیل شعب کانون مطبوعش در استان‌ها خبر داد

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند به دبیر کلی منوچهر متکی روز میلاد امام حسن مجتبی مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان  با حضور همه اعضاء در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گرد هم آمدند .

منوچهر متکی که در در ضیافت افطاری کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سخن می‌گفت، با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) دشمن‌شناسی و افشای دشمن و بسیج امکانات برای مضمحل کردن دشمن را تکلیف مهم مردان راه خدا دانست و گفت که سیره ائمه اطهار (ع)‌ نشان می‌دهد برای تحقق این امر تاکتیک‌های مهمی وجود دارد.

دبیرکل کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند که در انتخابات سال گذشته شورای مرکزی این تشکل اصولگرا دبیرکلی آن را پذیرفت از بازنگری در فعالیت‌های کانون خبر داد.

وی همچنین از تلاش برای تشکیل شعب کانون مطبوعش در استان‌ها خبر داد و یکی از مهم‌ترین پیشنهادات مطرح شده برای توسعه فعالیت‌های این تشکل را تغییر نام آن به کانون اسلامی دانش‌آموختگان حوزه آسیا عنوان کرد.

 دبیرکل کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند با بیان اینکه دانش‌آموختگان مسلمان حوزه آسیا با توسل و اتصال به عروة‌الوثقی راه را گم نکردند، اظهار داشت: کسانی در طی طریق چراغ راهنما دارند اما هرچه می‌روند در تاریکی و بیراهه می‌روند و کسانی هم چراغ دارند و راه را درست می‌دانند اما برنامه ندارند که هر دو به مقصد نمی‌رسند.

متکی برهمین اساس ابراز امیدواری کرد که کانون فارغ‌‌التحصیلان شبه قاره هند با تحول در ساختار و در سایه همکاری با جبهه پیروان خط امام و رهبری تکلیف جمعی خود را به درستی انجام دهد..

متکی با بیان اینکه برخوردهای دشمن بی‌منطق همچون اعمال تحریم‌ها می‌تواند یک تهدید باشد، تصریح کرد: هنر مردان بزرگ این است که از دل تهدیدات فرصت‌زایی کنند و کشورداری هوشمندانه محاسبه و تحلیل درست مسائل است.

وی با انتقاد از نحوه بررسی تحریم‌ها در رسانه‌ ملی که به جای ارزیابی آن در میزگردهای منطقی و مستدل در برنامه‌های سطحی همچون 20:30 و خنده بازار به بررسی آن پرداخته می‌شود اظهار داشت: پاسخ به بخشی از تحریم که عقب‌نشینی از تحریم را معادل عقب‌نشینی نظام از آرمان و اصول و حقوق حقه‌اش معادل گرفته مشت آهنین دانست و گفت که باید آرزوی عدول از اصول را بر دل دشمن نشاند.

  بنا بر اين گزارش؛ خبرنگاراني كه در اين ضيافت  حضور داشتند، سوالات متعددي از متكي كه اين روزها بحث حضور وي در انتخابات رياست جمهوري آتي به گوش مي‌رسد داشتند كه متكي با روي گشاده از پاسخ دادن به آنها طفره رفت و اظهار داشت: به وقتش مصاحبه مي‌كنم.

  همچنين در ميان انبوه سوالات خبرنگاران و طفره رفتن متكي در مورد کانديداتوري براي انتخابات رياست جمهوري يكي از همراهان وي با پيش دستي گفت: به زودي خبرهاي خوبي خواهيد شنيد.

از جمله مدعويني كه به دليل مشكلات نتوانستند در اين مراسم حضور پيدا كنند مي‌توان به  محمد باقر خرمشاد اشاره كرد كه به دليل برگزاري سالگرد والده گراميشان به گنبد كاووس سفر كرده بود.

 **جمعیت وفاداران انقلاب اسلامي

ملت ايران با پشتوانه مقام معظم رهبري شکست ناپذير خواهند بود

جمعیت وفاداران انقلاب  اسلامي نيز مراسم ضیافت افطاری با حضور حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی نماینده سابق مجلس و عضو جامعه روحانیت مبارز و همچنین محمد مهدی عبدخدایی دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام سخنران مراسم در دفتر جمعيت واقع در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

عبد خدايي در ضيافت افطار جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد: ملت ايران با پشتوانه مقام معظم رهبري شکست ناپذير خواهند بود.

وي در ادامه به روابط شاه و اسرائيل پرداخته و با اشاره به نظريه زونيس در باب افزايش توقعات مردمي از دولت به واسطه تک پايه شدن صادرات نفتي و بروز توقعات و انتظارات مصرفي در ميان اقشار مردم، اين نظريه را که انقلاب ايران به واسطه چنين شرايطي شکل گرفت را رد کرد و انقلاب را محصول ارزش‌ها و به قول آيت الله بهشتي انقلاب اسلامي را حاصل ارزش ها دانست.

 عبدخدايي همچنين تصريح کرد: آمريکا مي‌کوشد بر پايه اين نظريه غلط، شرايطي را که به زعم زونيس باعث انقلاب ايران شد با ناتوان کردن دولت از پاسخگويي به مطالبات مردم تکرار کند اما چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند حرکت ملت ما در مسير پيشرفت به سان کوهنورداني است که در فتح قله با مانع مواجه مي‌شوند حال آنکه مشکلات اقتصادي غرب به سان اتوبوسي است که به درون دره در حال سقوط است.

 دبير کل جمعيت فدائيان اسلام در پايان خاطر نشان کرد: تا وقتي ملت ايران پشت سر رهبري خويش استوار ايستاده است و خط ارزشي انقلاب را ادامه مي دهند شکست ناپذير خواهد بود.

 گفتني است؛ در ادامه اين مراسم "منصور مير" استاد دانشگاه و از اعضاء جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي مطالبي را درباره روزه داري و رسيدن به تقوا ايراد کرد.

** ضیافت افطار رئیس مجلس با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

 مراسم ضیافت افطار علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل مجموعه بهارستان برگزار شد كه در این مراسم خبرنگاران حوزه مجلس و تعدادی از اصحاب رسانه، سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد و حجت‌الاسلام دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات حضور داشتند.

 گفتني است؛ حجت‌الاسلام دعایی و رئیس مجلس  در اين مراسم  به سخنرانی پرداختند.

**مراسم افطاری سید محمد خاتمی

طبق اخبار قرار بود مراسم افطاری سید محمد خاتمی رئیس بنیاد باران با حضور وزیران، اعضای هیات دولت و همکاران سابق وی برگزار شود كه با توجه به عدم حضور خبرنگاران در اين ضيافت  اطلاعات بيشتري در دست نيست.

گفتني است؛ در مراسم افطاری سال قبل خاتمی، سید حسن خمینی نوه امام (ره) و موسوی‌خوئینی‌ها حضور نیافتند که گلایه خاتمی را در پی داشت و حواشی خاصی را برای این افطاری رقم زد

**مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط حزب موتلفه اسلامی

 بعد از احمدي نژاد رياست جمهوري کردن مشکل است / رئيس جمهور بعدي بايد از دل يک گفتمان بيرون آيد، برنامه و تيم داشته باشد

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط حزب موتلفه اسلامی 17 ماه مبارک رمضان با حضور اعضاي شاخص اين حزب ، محمدنبی حبیبی، حمیدرضا ترقی و اسدالله بادامچیان و حبييب الله عسکراولادي برگزارشد.

اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی از معرفی یکی از اعضای این حزب به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

محمدنبی حبیبی دبيركل حزب موتلفه در این مراسم گفت: جمهوري اسلامي از فضاي تضارب فكري ضرر نمي‌كند.

محمد‌نبي حبيبي در مراسم روز خبرنگار حزب موتلفه اسلامي، با اشاره به اينکه حزب موتلفه اسلامي رسانه‌اي‌ترين حزب كشور است، گفت: موتلفه اسلامي زماني اقتدار حزب مشاركت در دولت و مجلس ششم نيز رسانه‌اي‌ترين حزب كشور بود.

شايان ذكر است كه عسگر اولادي در مراسم روز خبرنگار حزب موتلفه درباره انتخابات سال آتي تاكيد كرد :

بعد از احمدي نژاد رياست جمهوري کردن مشکل است يعني فردي که قرار است پس از آن در عرصه سياسي حضور داشته باشد بايد مسلط، با ميزان راي بالا، و توانمندي زيادي باشد.

حبيب الله عسگر اولادي در مراسم روز خبرنگار حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر اينکه در موتلفه اسلامي همه افراد نيز خبرنگار هستند، گفت: اعضاي موتلفه اسلامي خبرنگاراني هستند که در عرصه جامعه اخبار مهم را ضمن تفسير و تعديل ارائه مي کنند.

وي ادامه داد: رئيس جمهور بعدي بايد از دل يک گفتمان بيرون آيد، برنامه و تيم داشته باشد

عسگر اولادي با اشاره به انتخاب افراد اصلح گفت: گفتمان کانديداها و تيم و هياتي که براي همكاري خود فرا مي‌خوانند را مهم دانست.

 همچنين وي در مراسمي که  حزب موتلفه براي اعضای شورای مرکزی، خانواده شهدا و مدیران حوزه های این حزب  تدارک ديد اظهار داشت: همه اصولگرایان در شرایط کنونی برای وحدت و یکپارچگی حزب الله کوشش کنند و نگذاریم رقابت در انتخابات را دشمن رقابت حذفی قرار دهد.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری یک جشن ملی است و در این جشن ملی دشمن نمی خواهد چراغ وحدت روشن باشد.

گفتني است؛ اين افطاري‌هاي سياسي با هدف تبادل نظر و ديدار و پرداختن به ارزشها  برگزارشد كه فرصتهاي خوبي را در اختيار اعضاء تشكل‌هاي سياسي گذاشت.

"انتهاي پيام"/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار