غرفه شورای عالی قرآن با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به 5 هزار نفر بازدیدکننده مشاوره قرآنی ارائه داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛حمید کریمی مسئول غرفه شورای عالی قرآن در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: شورای عالی قرآن با دعوت از اساتید و قاریان ایرانی و مصری در بخش مشاوره این غرفه، برنامه ای تحت عنوان« با ستارگان آسمان قرائت و حفظ قرآن کریم » را هر شب برگزار کرده است.

مسئول غرفه شورای عالی قرآن خاطرنشان کرد: در این برنامه که از ساعت 9:30 تا 22:30 تشکیل می شود، علاوه برتلات قرآن کریم، به بازدیدکنندگان در زمینه روخوانی، روانخوانی، قرائت صوتی و ترتیل و حفظ قرآن به پنج هزار نفر نیز خدمات مشاوره ای ارائه شده است.

وی افزود: کتاب زندگانی شیخ مصطفی اسماعیل (بزرگترین قاری مصری)، سفر به مصر پایتخت قرائت، هندسی روحانی، لطافت بیانی در قرائت قرآنی، قرائت های افسانه، دانش وقف و ابتدا، از جمله محصولات عرضه شده از سوی شورای عالی قرآن در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

کریمی ادامه داد: کتاب «سه شنبه ها» با موضوع فعالیت های پژوهشی شورای عالی قرآن و با هدف معرفی برنامه های یکساله این شورا نیز  برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه رونمایی شد.

مسئول غرفه شورای عالی قرآن تصریح کرد: رونمایی« مصحف محشی »، 6 دوره ترتیل قرائت قاریان ممتاز ایرانی و مصری، نشست تخصصی با حضور اساتید و قاریانی چون استاد فرج الله الشازی، عرضه برنامه های نرم افزاری قرائت های قاریانی چون شیخ مصطفی اسماعیل، عبد الباسط، راغب غلوش، شهات محمد انوار و برنامه های دیدار قاریان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ازدیگربرنامه های شورای عالی قرآن است که به این دوره از نمایشگاه اختصاص دارد.

وی همچنین گفت: دستاوردهای اعزام اساتيد، قاريان، حافظان، گروه‌های هم‌خوانی و مديحه‌سرايی به كشورهای مختلف جهت اجرای برنامه‌های تبليغی قرآنی نیز در این غرفه به نمایش درآمده است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد./ه
برچسب ها: نمایشگاه ، قرآن ، کتاب ، پژوهش ، مصحف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار