سرمربی اسبق تیم ملی كشتی آزاد كشورمان، تغییرات گسترده در فدراسیون كشتی پیش از آغاز رقابت های المپیك لندن را در كسب نتایج آزادكاران كشورمان در این رقابت ها تاثیرگذار عنوان كرد و گفت: در واقع این تغییر و تحولات آرامش را كشتی آزاد گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
محمد حسن محبی گفت: در این دوره از رقابت ها، تیم بسیار آماده و خوبی را روانه مسابقات كرده بودیم و در تماشای مسابقات نیز دیدیم كه كمتر حریفی می توانست تا پایان وقت مسابقه پا به پای كشتی

وی گفت: پیاده شدن تفكرات سرمربی در تیم بسیار مهم است، همانگونه در كشتی فرنگی دیدیم چگونه تفكرات آقای بنا در كشتی فرنگی پیاده شده بود اما در خصوص كشتی آزاد این قضیه به چشم نمی خورد كه دلیل این امر هم به سابقه و حضور سرمربیان كشتی آزاد و فرنگی در راس تیم های خود بر می گشت.

سرمربی اسبق تیم ملی كشتی آزاد ایران كه توانست عنوان قهرمانی جهان را در سال 2000 برای كشورمان به ارمغان بیاورد، خاطرنشان كرد: تمام كشتی گیران فرنگی كار ایران كه امروز در المپیك می درخشند و مقام قهرمانی المپیك را برای ایران به ارمغان می آورند از رده های سنی نوجوانان و جوانان شاگرد محمد بنا بوده اند و مزد زحمات چندین ساله خود را اینگونه با درخشش در مسابقات المپیك می گیرند.

محبی افزود: این در حالیست كه كشتی آزاد تنها حدود هشت ماه بود كه سرمربی و كادر فنی جدید را روی سر خود می دید و مطمئنا تفكرات هیچ سرمربی بر تیم در این مدت كوتاه آن هم برای شركت در مسابقاتی نظیر المپیك غالب نمی شود.

وی خاطرنشان كرد: تغییر و تحولات گسترده در راس كشتی آزاد در آستانه مسابقات المپیك كار اشتباهی بود و یا حداقل باید یكی دو نفر از مربیان گذشته را كه با این كشتی گیران كار كرده بودند را همچنان در تیم نگه می داشتند كه متاسفانه هیچكدام از این اتفاقات نیفتاد و تیم ما علی رغم اینكه كشتی گیران بسیار خوب و آماده ای در اختیار داشت نتوانست نتایج خوبی كسب كند.

محبی همچنین در خصوص رسول خادم ، اظهار داشت: وی در مدتی كه در راس كشتی آزاد حضور داشت زحمات زیادی برای آماده سازی این تیم كشید اما باید پذیرفت كه میدان المیك بسیار حساستر و سخت تر از تمام میادین دیگر است و نمی توان در مدت كوتاهی تیم را برای موفقیت در این آوردگاه كه جایگاه بهترین هاست آماده كرد./س






برچسب ها: کشتی ، المپیک ، محبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.