سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينکه بيداري اسلامي از نتايج روز قدس است، گفت: تضمين درستي راه بيداري اسلامي نيز دشمني با رژيم اشغالگر قدس است.

حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر لزوم بزرگداشت روز قدس گفت: نامگذاري روز قدس از سوي حضرت امام خميني(ره) موجب شد رژيم اشغالگر قدس كه روزي حرف‌زدن از جنايات آن يک جرم بزرگ به حساب آيد، امروز کارش به جايي برسد که در درون خود نيز اوضاع آشفته‌اي داشته باشد.

وي در ادامه با بيان اينکه روز قدس محدود به کشورهاي اسلامي نيست، افزود: هر مجموعه‌اي از مسلمانان در هر کشوري که هستند جمعه آخر ماه مبارک رمضان را براي بزرگداشت روز قدس راهپيمايي مي‌کنند که همين موضوع موجب‌شده تا پليدي و خباثت رژيم اشغالگر قدس به دنيا معرفي شود.

سخنگوي کميسيون فرهنگي با بيان اينکه با توجه به تحرکات نظام سلطه در سوريه، روز قدس امسال متفاوت از سال‌هاي گذشته است، گفت: مسلمانان در راهپيمايي روز قدس پيغام شفاف‌تري به دنيا و دشمنان اسلام مي‌دهند و اسرائيل نيز بدانند که وضعش روز به روز در جهان اسلام وخيم‌تر مي‌شود و لذا نبايد حضور مردم را در روز قدس دست کم گرفت.

وي در ادامه تصريح کرد: ملت ايران با آگاهي کامل و بصيرتي که دارند همواره حضور خود در صحنه را نشان داده و قطعا امسال نيز حضور چشمگيرتري در راهپيمايي خواهند داشت.

طاهري در ادامه با اشاره به اينکه بيداري اسلامي يكي ديگر از نتايج روز قدس است، گفت: يکي از شاخصه‌هاي بيداري اسلامي دشمني با رژيم صهيونيستي است و طبيعي است زماني که شکل‌گيري بيداري اسلامي از روز قدس آغاز شده، تلاش و حفظ سلامتي و تضمين درستي راهش در آينده نيز به همين شرط وابسته است.

نماينده مردم گرگان در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به اينكه برخي کشورهاي منطقه بعد از بيداري اسلامي توانستند در فضاي آزادي تنفس داشته باشند، قطعا راهپيمايي روز قدس امسال گسترده‌تر خواهد بود و اميدواريم اين بيداري اسلامي مقدمه فروپاشي باقي‌مانده دست‌نشانده‌هاي استکبار و رژيم صهيونيستي در جهان اسلام باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قدس ، اسرائیل ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار