سخنگوی شهردار تهران گفت: در تلاش هستم تا 17 شهریور ماه باغ موزه قصر را به افتتاح برسانیم تا بار دیگر تاریخ زنده شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سیدهادی ایازی در مراسم بازدید از باغ موزه قصر افزود: ما زندان قصر را توانستیم بعد از چند سال تغییر کاربری بدهیم و ثابت کنیم این کار امکان پذیر است در تلاش هستم تا زندان اوین را هم تغییر کاربری دهیم.

وی تصریح کرد: تغییر کاربری زندان قصر به باغ موزه ای سرسبز که مملو از خاطرات مبارزان یک شهر است و راهکاری برای انتقال ارزش های تاریخی است.

وی در ادامه از برنامه های روز جهانی قدس و عید سعیدفطر خبر داد و گفت: شهرداری تهران اقدامات گسترده ای را شروع کرده و اقدام به ایستگاه بزرگ فرهنگی در منطقه 11 کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسته های فرهنگی در مساجد توزیع می شود گفت: پوستر، عکس و موضوعاتی از این قبیل نیز توزیع مي شود.

ایازی افزود: 3 عنوان کتاب در خصوص ارتباط با تبعیض نژادی و هولوکاست تهیه و توزیع می شود.

وی همچنین از اهداء پازل با موضوع قدس به کودکان خبر داد و گفت: در اطراف دانشگاه تهران نیز LED هایی نصب خواهد شد که نمازگزاران می توانند خطبه های نماز را از آن تماشا کنند.

معاون امور اجتماعی شهرداری تهران گفت: یکی دیگر از بحث های مهم در نماز عید فطر خدمات رسانی مترو و اتوبوسراني بوده که هماهنگی های لازم برای انتقال نمازگزاران انجام شده است.

ایازی همچنین در خصوص جدایی ری از تهران گفت: قانون تعیین کننده جدایی ری از تهران است و هر تصمیم گرفته شود ما نیز از آن تبعیت می کنیم.

وی در پایان نیز خبر از افتتاح باغ موزه کتاب در 22 بهمن ماه داد و گفت: این باغ موزه جزء بزرگترین باغ موزه های کتاب دنیاست./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار