يک کارشناس سياست خارجي گفت: شکست رژيم جعلي صهيونيستي در جنگ 33 روزه نشانگر توانمندي قدرت حزب الله بوده و اين پيروزي بزرگ در منطقه وضعيت اين رژيم اشغالگر را متزلزل کرده است.

حسين معين آبادي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به سالروز پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه گفت:‌ در حمله رژيم غاصب صهيونيستي به خاک لبنان در جنگ 33 روزه خوي تجاوزگرانه رژيم اشغالگر قدس بيش از پيش نمايان شد اما نيروهاي مقاومت اسلامي لبنان با رشادت و توانمندي ايستادگي کرده و پيروزي تاريخي را در برابر نيروهاي متجاوز رژيم صهيونيستي رقم زدند.

وي افزود: رژيم غاصب صهيونيستي سعي داشت تا با حمله به خاک لبنان، حزب الله و جبهه مقاومت را نابود کند و از طرفي به دنبال تخريب حزب الله در ميان ملت لبنان بود اما حزب الله در برابر اهداف شوم اين رژيم غاصب مقاومت کرده و هزينه هاي سنگيني را به آنها تحميل کرد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: شکست رژيم جعلي صهيونيستي در جنگ 33 روزه نشانگر توانمندي قدرت حزب الله بوده و اين جنبش مقاومت پايدار خواهد بود و اين پيروزي بزرگ در منطقه وضعيت اين رژيم را متزلزل کرده است.

"انتهاي پيام"/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار