5 تشکل دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای از دانشجویان و مردم ایران اسلامی دعوت کردند تا با همه توان به کمک زلزله زدگان شمال غرب کشور بشتابند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، 5 تشکل دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای از دانشجویان و مردم ایران اسلامی دعوت کردند تا با همه توان به کمک زلزله زدگان شمال غرب کشور بشتابند.

متن بیانیه تشکل های دانشجویی به مناسبت زلزله شمال غرب كشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه اسفبار زلزله در شهرهای شمال غربی کشور و کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان باعث تالم خاطر مردم سراسر ایران و همچنین ما دانشجویان شد.

این حادثه در حالی رخ می دهد که مردم ایران بارها و در اتفاقات مشابه نظیر زلزله بم نشان داده اند که هیچ گاه هموطنان خود از هر نژاد و قومی را تنها نخواهند گذاشت و با لبیک به فطرت انسانی و اسلامی و همچنین پیام رهبر انقلاب مبنی بر کمک به مردم آسیب دیده شهرهای زلزله زده، به کمک آنان خواهند شتافت.

از این رو تشکل های دانشجویی ضمن اعلام آمادگی برای اعزام دانشجویان و همچنین کمک به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی، از مردم نوع دوست ایران اسلامی دعوت می کنند که مانند گذشته به کمک هموطنان خود بشتابند.

بدیهی است هم اکنون مهمترین موارد مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده در رتبه نخست اهدای خون در گروه های مختلف در مراکز اهداي خون سراسر کشور بوده و در مرحله بعد نیز اهداي کمک های نقدی و غیرنقدی به مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) در اولویت خواهد بود.

در پایان ضمن تشکر از خدمات انجام شده در راستای امداد رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان این حادثه، از همه دانشجویان، مردم و مسئولان درخواست می کنیم تمام تلاش خود را برای امدادرسانی به مردم شهرهای زلزله زده به کار ببندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور، اتحاديه جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت، اتحاديه انجمن هاي اسلامی دانشجویان مستقل، جنبش عدالتخواه دانشجویی

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: بسیج ، انجمن ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار