سرپرست معاونت صنایع دستی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی هنرمندان و صنعتگران 20 استان كشور برای شركت در نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهركرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مهرداد رئیسی گفت: این نمایشگاه از پنجم تا نهم شهریور سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های استان چهارمحال و بختیاری برپا می شود.

وی، با بیان اینكه برپایی حدود 120 غرفه صنایع دستی از سراسر كشور در این نمایشگاه پیش بینی شده است، افزود: استان های شركت كننده در این نمایشگاه می توانند با دو غرفه فروش، یك غرفه تولیدات شاخص و یك غرفه بسته بندی محصولات صنایع دستی در نمایشگاه شركت كنند.

رئیسی افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی استان چهارمحال وبختیاری، معرفی جاذبه ها و توانمندی های این استان و رونق گردشگری است.

رئیسی تصریح كرد: سازمان های مرتبط با صنایع دستی كشور نظیر دانشكده هنر، سازمان بهزیستی، كمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان فنی وحرفه ای و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان چهارمحال وبختیاری، گفت: غرفه های برتر از لحاظ غرفه آرایی و نشان دادن فرهنگ بومی استان خود در پایان نمایشگاه ، تجلیل می شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.