عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس با بيان اينكه ادغام وزارت‌خانه‌ها باعث عدم کارايي‌ آنها شده است، گفت: مجلس بايد تفكيك وزارتخانه‌ها را در دستور كار خود قرار دهد.

عابد فتاحي نماينده مردم اروميه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه ادغام وزارت‌خانه‌ها در يکديگر باعث ناکارآمدي آنها در انجام وظايفشان شده است، گفت: مجلس بايد جداسازي وزارت‌خانه‌هاي ادغام شده را در اولويت کاري خود قرار دهد چرا که فرآيند ادغام وزارت‌خانه‌ها به جاي نتايج مثبت پيامدهاي منفي به همراه داشته است.

وي در ادامه با اشاره به اينکه ادغام وزارت‌خانه‌ها باعث حجيم شدن وظايف وزارت‌خانه جديدالتاسيس مي‌شود، تصريح کرد: وزارت‌خانه‌هاي کوچک اما فعال بسيار بهتر از وزارت‌خانه‌هاي بزرگ اما ناکارآمد هستند.

عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس در ادامه افزود: ادغام وزارت‌خانه‌هاي راه و ترابري با مسکن و شهرسازي کارشناسي شده نبوده، اظهار داشت: در کشور بايد بين 25 الي 30 وزارت‌خانه وجود داشته باشد و بايد توجه داشته باشيم که برنامه پنجم توسعه داراي اشکالاتي از جمله کاهش تعداد وزارت‌خانه‌هاست و اين امر بايد اصلاح شود.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: فتاحی ، ارومیه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار